فیل و فنجان تازه استقلال را بشناسید، ترکیب رویایی خط حمله آبی ها با مازاد پرسپولیسی ها

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، ورود مهدی قائدی در نیمه دوم ملاقات استقلال و پدیده، آغاز داستان تازه فیل و فنجان در تیم آبی مرکز بود.

فیل و فنجان تازه استقلال را بشناسید، ترکیب رویایی خط حمله آبی ها با مازاد پرسپولیسی ها

مهدی قائدی مهاجم شماره 10 استقلال فصل گذشته همراه با شیخ دیاباته دیگر مهاجم این تیم، زوج خطرناکی را در پیکان خط حمله استقلال تشکیل داده بودند و جمعاً 25 گل در لیگ نوزدهم برتر برای این تیم به ثمر رساندند.

هماهنگی و شناخت بالای این دو مهاجم از یکدیگر باعث شد تا دیاباته در سرانجام فصل آقای گل لیگ برتر گردد و مهدی قائدی به وعده ای که ابتدای فصل به طرفداران داده بود یعنی گلزنی به تعداد شماره 10 پیراهنش جامه عمل بپوشاند.

اما این ترکیب پیروز در فصل جاری لیگ برتر هرگز شباهتی به زوج فصل گذشته که برایشان لقب فیل و فنجان را در نظر گرفته بودند، نداشتند. قد و قامت بلند و جثه درشت مهاجم سیه چرده مالیایی استقلال در کنار قائدی ریزاندام با جثه کوچکش، سبب شده بود تا رسانه ها و طرفداران استقلال برای این زوج خطرناک، چنین لقبی را در نظر بگیرند.

اما این دو در فصل جاری لیگ برتر هرگز نشانه هایی از زوج پیروز فصل قبل را نداشتند. شاید یکی از دلایل آن ناآمادگی، مصدومیت و مسافرت های طولانی مدت دیاباته باشد. مهاجمی که تا سرانجام بیست و سومین بازی استقلال، فقط دو گل به ثمر رسانده و آن هم در یک بازی مقابل تراکتور بوده است! مهدی قائدی هم در فصل بد زوجش تا پیش از ملاقات مقابل پدیده فقط 4 گل به ثمر رسانده بود. این در حالی است که قایدی در تمامی مسابقات استقلال حضور داشته است!

اما در نیم فصل دوم لیگ برتر جاری آرمان رمضانی مهاجم بلند قد و درشت اندام پرسپولیس در اوج ناکامی و بدون گل زده برای آن تیم به استقلال آمد. گرچه او در ابتدای راه مهاجمی گل نزن نشان داد اما از بازی با صنعت نفت آبادان و گل سه امتیازی که برای استقلال زد، ثابت کرد هرگز نمی خواهد مهاجمی باشد که در پرسپولیس بود.

رمضانی در ملاقات با پدیده پس از حضور مهدی قائدی در ترکیب تیم (از آغاز نیمه دوم) بارها خط دفاع مهمان مشهدی استقلال را آزار داد و در یکی از همین دقایق (48) پیروز شد روی پاس تماشایی مهدی قائدی یک گل زیبا به ثمر برساند.

با ادامه این فرایند قطعاً استقلال حتی در نبود دیاباته بار دیگر صاحب یک زوج خطرناک در خط حمله شده که باز هم می توان لقب فیل و فنجان را در خصوص آنها به کار برد. قایدی با 166 سانتیمتر قد و جثه کوچکش و رمضانی با قد 188 سانتی متری و اندام درشتش ترکیبی ایده آل را برای استقلال تشکیل می دهند؛ با این تفاوت که رمضانی نسبت به شیخ هم جوانتر است (4 سال) و هم چابک تر.

در ادامه مسابقات لیگ برتر و حضور همزمان این ترکیب در پیکان خط حمله استقلال، قطعاً با بالا بردن هماهنگی بین خودشان می توانند نویدبخش گلزنی های بیشتر و در نتیجه حضور استقلال در کورس قهرمانی باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فیل و فنجان تازه استقلال را بشناسید، ترکیب رویایی خط حمله آبی ها با مازاد پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیل و فنجان تازه استقلال را بشناسید، ترکیب رویایی خط حمله آبی ها با مازاد پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید