مصوبه پرداخت حق الزحمه دانشجویی تصویب شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از مصوبه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر پرداخت حق الزحمه دانشجویی برای دستیاران، دانشجویان دکتری تخصصی و انترن ها اطلاع داد.

مصوبه پرداخت حق الزحمه دانشجویی تصویب شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تجهیزات شبکه، قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به نتایج نشست هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوره تازه گفت: اعضای هیئت امنا همکاری بسیار خوبی با دانشگاه دارند و در این جلسه بیشتر پیشنهاد هایی که مطرح شد به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: فقط یکی دو مصوبه قرار شد مورد آنالیز و کارشناسی بیشتر قرار گیرد. امیدوارم با یاری هیئت امنا بسیاری از مسائل دانشگاه حل گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در شرح جایگاه قانونی هیئت امنا در دانشگاه، گفت: مصوبات هیئت امنا، وجه قانونی دارد و مبنای نهاد های حسابرسی و نظارتی کشور قرار می گیرد. درواقع حمایت های هیئت امنا در سیاست گذاری، رشد دانشگاه را شتاب می دهد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: تمهیدات خوبی در پرداخت حق الزحمه به دستیاران، انترن ها، دانشجویان دکتری (PhD) و دیگر فراگیران که حق الزحمه آنان در قانون دیده نشده؛ در نظر گرفته شد. با این اقدام فراگیران با فراغ بال و دست باز اقتصادی بیشتری می توانند درس بخوانند و این امر در ارتقا کیفیت آموزش نیز تأثیر بسزایی دارد.

قناعتی از دیگر مصوبات این جلسه، به خرید های ملکی، برنامه های توسعه ای، قوانین استخدامی به ویژه برای نیرو های قراردادی، نحوه سرمایه گذاری بخش خصوصی و مسائل ارزی اشاره نمود و گفت: فعالیت های اقتصادی دانشگاه در سال 1399 به تصویب رسید و با این مصوبات بسیاری از مسائلی که با آن روبرو بودیم رفع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصوبه پرداخت حق الزحمه دانشجویی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه پرداخت حق الزحمه دانشجویی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید