نوکیا در تاریخ 14 مرداد از محصولات جدید خود رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، با توجه به تیزری که امروز توسط نوکیا منتشر شده، ظاهرا این شرکت میخواهد در تاریخ 4 آگوست (14 مرداد) یک رویداد معارفه در کشور چین برگزار نموده و از گوشی های زیادی رونمایی کند.

نوکیا در تاریخ 14 مرداد از محصولات جدید خود رونمایی می نماید

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه HMD Global میخواهد در نمایشگاه IFA برلین، از گوشی های پایین رده و میان رده جدید خود رونمایی کند. این رویداد از تاریخ 3 تا 5 سپتامبر (13-15 شهریور) ادامه خواهد داشت و محصولات زیادی از شرکت های مختلف طی آن رونمایی می گردد اما اینطور که به نظر می رسد، شرکت چینی می خواهد 4 روز دیگر (4 آگوست) یک رویداد معارفه در چین نیز برگزار کند.

در این تیزر تصویر یک گوشی به نمایش گذاشته شده به این معنی که ظاهرا در رویداد پیش رو شاهد رونمایی از گوشی های جدیدی خواهیم بود اما اینکه این محصولات در چه سطحی از عملکرد و قیمت قرار می گیرند و یا تعدادشان چقدر است معین نشده.

نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 فصل آخر امسال راهی بازار می شوند

با توجه به شایعاتی که اخیرا پیرامون HMD و محصولات جدید این شرکت منتشر شده می توانیم انتظار رونمایی از گوشی نوکیا TA-1258 را داشته باشیم که اخیرا در وب سایت TENNA نیز رویت شد. این محصول یک پایین رده به حساب می آید که از نمایشگر 5.99 اینچی +HD، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 3.000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. پردازنده Unisoc SC9863 به عنوان قلب تپنده این گوشی ایفای نقش می نماید که همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، بخش سخت افزاری را تشکیل می دهند. همچنین مطابق انتظار، اندروید 10 سیستم عامل پیش فرض نوکیا TA-1258 خواهد بود.

همانطور که اشاره شده، نمی توانیم با قاطعیت در رابطه با دیگر محصولات که در این رویداد معرفی می شوند صحبت کنیم چون در حال حاضر گوشی هایی نظیر نوکیا 9.3 PureView و نوکیا 8.3 هم در دست ساخت قرار دارند و اینکه می بینیم خبر زیادی در رابطه با آن ها منتشر نمی گردد به خاطر تعویق دوباره زمان عرضه آن ها به بازار است.

علاوه بر این ها، پیش تر اعلام شده بود گوشی های نوکیا 6.3 و 7.3 به همراه یک گوشی پایین رده با نام نوکیا 2.4، در نمایشگاه IFA رونمایی می شوند. حال باید تا 4 آگوست منتظر بمانیم ببینیم HMD چه برنامه ای برای عرضه محصولات خود در سر دارد.

  • گوشی نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 730 راهی بازار خواهد شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "نوکیا در تاریخ 14 مرداد از محصولات جدید خود رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا در تاریخ 14 مرداد از محصولات جدید خود رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید