5 فایده باور نکردنی یخ برای پوست

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، شاید رایج ترین توصیه زیبایی که بارها شنیده اید نوشیدن حداقل 8 لیوان آب در روز است اما شاید باور نکنید که قالب های کوچک یخ نیز به همان میزان می توانند برای پوست مفید باشند!

5 فایده باور نکردنی یخ برای پوست

اگر این قالب های خنک دوست داشتنی را روزانه به صورت خود بمالید به مرور متوجه تغییر در بافت و سلامت پوستتان خواهید شد. در این مطلب از وبلاگ تجهیزات شبکه به موضوع فواید باورنکردنی یخ برای پوست می پردازیم.

فواید باورنکردنی یخ برای پوست

  • کاهش منافذ پوستی:

صورت شما منافذی دارد که چربی های طبیعی و عرق به وسیله آن آزاد می شوند و به تمیز شدن پوست صورت یاری می نمایند. اگر آلودگی­ ها در این منافذ جمع گردد جوش و آکنه ایجاد می گردد. ماساژ صورت با یخ به کوچک شدن منافذ یاری می نماید و باعث می گردد که این منافذ کمتر دیده شوند. بعلاوه با بسته شدن منافذ مواد آرایشی و آلودگی کمتری وارد پوست شده و بدین ترتیب از بروز جوش و آکنه نیز جلوگیری خواهد شد.

  • کاهش چربی پوست:

اگرچه داشتن پوست چرب به خودی خود دردسرساز است اما چربی بیش ازحد پوست آزاردهنده تر است. پوست چرب، بیشتر در معرض بیماری های پوستی قرار می گیرد. یکی از فواید یخ برای صورت این است که چربی اضافی پوست را کاهش می دهد چراکه قالب های یخی سبب بسته شدن منافذ تولیدنماینده چربی شده و ازاین رو چربی بیش ازحد پوست نیز کاهش می یابد. با کاهش چربی پوست، صورت تمیزتر به نظر می رسد و آرایش مدت زمان بیشتری روی پوستتان می ماند.

  • درخشان شدن پوست:

اگر می خواهید که پوستی درخشان داشته باشید صورتتان را با یک قالب یخ ماساژ دهید. یخ سبب بهبود گردش خون در پوست و درخشندگی آن می گردد. استفاده از یخ بروی صورت یاری می نماید تا رگ های خونی مسدود شده که مانع از عبور جریان خون به پوست می شوند کاهش یابند و درنتیجه پوست سرزنده و درخشان به نظر برسد.

  • درمان آکنه:

اگر از درمان آکنه صورت خود ناامید هستید پیشنهاد می کنیم قالب های یخی جادویی را امتحان کنید! این قالب های یخی در کاهش چربی اضافی پوست مؤثر بوده و بعلاوه می توانند برجستگی ها و تورم ناشی از آکنه را درمان نمایند.

  • کاهش چین وچروک:

اگرچه افزایش سن­ دست خودتان نیست اما کنترل علائم آن را می توانید در دست بگیرید! از دیگر فواید یخ برای صورت این است که می تواند در کنترل چین وچروک و علائم پیری به شما یاری کند. این قالب های یخی با افزایش گردش خون در پوست نه تنها خطوط موجود بروی صورت را کاهش می دهند بلکه از شکل گیری چین وچروک نو نیز جلوگیری می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب از بین بردن سفیدی مو با یک سیب زمینی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "5 فایده باور نکردنی یخ برای پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 فایده باور نکردنی یخ برای پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید