84 درصد جمعیت هدف آذربایجان غربی یک دوز واکسن کرونا را تزریق نموده اند

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از اجرای پایلوت طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا در آذربایجان غربی و دو استان دیگر اطلاع داد و گفت: در سکوی مدیریت هوشمند بیماری این فرصت ایجاد می گردد تا نظام مدیریت بیماری در بستر فناوری اطلاعات قرار گیرد.

84 درصد جمعیت هدف آذربایجان غربی یک دوز واکسن کرونا را تزریق نموده اند

علی مصطفوی عصر روز آدینه شانزدهم مهر در یکصد و پنجاه و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، از تلاشهای این نیرو در برقراری نظم و امنیت پایدار و هم مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و به تشریح طرح سکوی مدیریت هوشمند بحران اجتماعی بیماری کرونا پرداخت و اضافه نمود: در این طرح مبنا فناوری اطلاعات است تا علاوه بر اینکه امکان مدیریت تبعات بیماری در حوزه های مختلف اجتماعی، مالی، شهروندی و... فراهم می گردد مواردی چون رهگیری، تصمیم سازی، پیش بینی، کنترل، نظارت و ارائه خدمات مرتبط هم با استفاده از رویکرد هوشمند عملیاتی می گردد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح در کمیته های تخصصی در دست آنالیز است اضافه نمود: در حال حاضر 84 درصد جمعیت هدف 12 سال به بالا در استان یک دوز از واکسن کرونا را تزریق نموده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از جمعیت هدف 20 درصد هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق نموده است و با توجه به سرعت قابل قبول واکسیناسیون این انتظار می رود در ماههای آینده پوشش لازم تحقق یابد.

مصطفوی به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آموزش حضوری در دانشگاه ها و مدارس هم اشاره نمود و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری دانشجویان مقطع دکترا به زودی، مقطع کارشناسی از 15 آبان، متوسطه دوم از 15 آبان و متوسطه اول از آذر ماه شروع می گردد.

وی در مورد آموزش حضوری مقطع ابتدایی هم توضیح داد: آموزش حضوری مقطع ابتدایی هم زمانی شروع می گردد که 80 درصد جامعه واکسینه شده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "84 درصد جمعیت هدف آذربایجان غربی یک دوز واکسن کرونا را تزریق نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "84 درصد جمعیت هدف آذربایجان غربی یک دوز واکسن کرونا را تزریق نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید