استارتاپ

همبرگرتان را چاپ کنید

بیومیمیکری یا زیست تقلید روش کاری یک استارت آپ اسپانیایی برای چاپ سه بعدی گوشت است.

28 تیر 1402

جدایی مدیر ارشد ایرانی از اپل خبرساز شد؛ علی فرهادی کیست؟

زومیت نوشت: علی فرهادی، رهبر پروژه یادگیری ماشین اپل، از این شرکت جدا شد. یادگیری ماشین یکی از فناوری های مهم استفاده شده در بسیاری از محصولات اپل است.

1 تیر 1402

محدودیتی در توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان شرقی وجود ندارد

مدیر کل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی با اشاره اینکه طرح توزیع گوشت مرغ منجمد تا زمان ایجاد تعادل در بازار و رسیدن قیمت گوشت مرغ گرم به نرخ مصوب 59 هزار و 800 تومان اجرا می گردد، گفت: هیچ محدودیتی در عرضه نداریم و مردم نگران تأمین مرغ مورد احتیاج خود نباشند.

24 مهر 1401

افتتاح فاز نخست موزه صنعت سیمان تا یکماه دیگر ، هزینه بازسازی کارخانه سیمان چند میلیارد است؟

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری در محل کارخانه سیمان ری در آبان ماه خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز اول مجموعه به بهره برداری برسد، ادامه کار را پیگیری خواهیم کرد.

21 مهر 1401

ارزش گذاری دقیق استارتاپ نیازمند دانش و تخصص است

خبرنگاران/زنجان مشاور مدیرعامل پست بانک ایران گفت: ارزش گذاری دقیق یک استارتاپ نیازمند دانش، تخصص و تجربه برای در نظر گرفتن همه جوانب درونی استارتاپ، حوزه فعالیت آن و شرایط کلان اقتصادی است.

29 فروردین 1401

مقابله با آتش سوزی به کمک تخم اژدها!

یک استارتاپ آمریکایی برای مقابله با آتش سوزی، پهپادهایی را ارائه داده که حامل توپ هایی موسوم به تخم اژدها هستند.

25 آبان 1399

اینویت؛ کراس اوور چینی با 5 نمایشگر دیجیتال

فضای داخل کابین ME7 برای علاقه مندان به فناوری بسیار جذاب خواهد بود، زیرا از 5 نمایشگر دیجیتال استفاده شده که دو مورد از آن ها برای سرنشین های عقب نصب شده است.

14 آبان 1399

استارتاپی که تحریم و کرونا مانع موفقیتش نشد

شرکت سنس تایم که بزرگترین شرکت هوش مصنوعی چین به شمار می رود، با وجود این که از سوی دولت ترامپ تحریم شد، با بهره برداری از تقاضای رو به رشد برای نرم افزار تشخیص چهره اش در دوران کرونا از رونق و شکوفایی کسب و کارش برخوردار شده است.

22 مهر 1399

استارت آپ ها درمناقصات بخش فضایی شرکت می کنند

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: امکان حضور شرکت های استارت آپی در مناقصات واگذاری سامانه های پایش ماهواره ای فراهم شده است.

15 مرداد 1399

گزارش عملکرد اسپید در سال 98

سامانه توزیع و پخش درون شهری اسپید، در سومین سال فعالیت خود، گزارشی از عمکرد خود در این حوزه را منتشر کرده است. اسپید سامانه پست درون شهری است که خدمات ارسال را به فروشگاه های آنلاین، آفلاین، شرکت ها و کسب و کارها با تعرفه ثابت در سطح شهر تهران ارائه می...

2 مرداد 1399

بحران کرونا چگونه به ارتقای فناوری شهری کمک می کند؟

ویروس کرونا تنها در چند ماه سبک زندگی شهری را دگرگون کرده است. خیابان های شهرهای پرجمعیت که زمانی مملو از شهروندان و توریست ها بود، حالا سوت و کور شده اند. در شرایط قرنطینه گستره که کمتر کسی تمایلی به بیرون آمدن از خانه را دارد، فناوری در خط مقدم مقابله...

2 تیر 1399

سرمایه گذاری گروه خبرنگاران در استارتاپ هوش مصنوعی سگمنتیو

گروه خبرنگاران (خبرنگاران و خبرنگاران نکست) سرمایه گذاری در استارتاپ سگمنتیو را با هدف سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی و به منظور بهره گیری از این تکنولوژی نوین برای تحلیل رفتار کاربران و ارائه پیشنهاد برای تعامل موثرتر با مشتریان شروع نموده است.

7 فروردین 1399

چالش ها و راهبرد های توسعه مهندسی نقشه برداری در کشور شناسایی شد

پنل تخصصی مدیریت فناوری در حوزه ژئوماتیک با عنوان چالش ها و راهبرد های توسعه ژئوماتیک در کشور در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار گردید.

4 آذر 1398