آشپزخانه تان را با این کابینت ها لاکچری کنید

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، به خانه تان با کابینت های لاکچری، چهره ای اشرافی دهید.

آشپزخانه تان را با این کابینت ها لاکچری کنید

جلوه و شکوه آشپزخانه خود را با کابینت های لاکچری چند برابر کنید. حس اشرافی گری و آشپزخانه ای سلطنتی را با این مدل کابینت ها در خانه خود زنده کنید. مجله اینترنتی وبلاگ تجهیزات شبکه در این مقاله به معرفی کابینت های لاکچری پرداخته است، با ما همراه شوید.

عناوین مطلب

  • کابینت های لاکچری
  • ویژگی های کابینت های لاکچری
    • بعلاوه بخوانید:

کابینت های لاکچری

کابینت های لاکچری عموما کابینت هایی هستند با چوب های گران قیمت که در ساخت آن ها از کنده کاری های زیبا و منبت کاری های پر خرج دیده می گردد. کابینت های لوکسی که برای آشپزخانه های بزرگ و مجلل ساخته می شوند، معمولا به وسیله یک تیم حرفه ای طراحی شده و برترین مواد موجود در ساخت آن ها به کاررفته است.

چوب پرطرف دارترین متریال برای ساخت این نوع کابینت است. چوب از دیرباز محبوبیت خاص و ویژه ای داشته و به خاطر قیمت بالایش معمولا طبقه اشراف و ثروتمندان از آن برای دکوراسیون منزل و آشپزخانه شان استفاده می کردند.

چوب در کنار زیبایی و انعطاف پذیری فراوان در شکل گیری از مقاومت بالایی هم برخوردار است، به همین علت نسبت به سایر متریال ها از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

ویژگی های کابینت های لاکچری

متریال در زیبایی و ارزشمندی کابینت تاثیر می گذارد. عموما کابینت های تمام چوب با متریال طبیعی ساختاری لوکس تر و شکیل تر دارند. در ساخت کابینت های لاکچری عموما از چوب های گران قیمت مانند چوب درخت راش، چوب درخت گردو یا چوب های روسی استفاده می گردد. در این بین گران قیمت ترین چوبی که در ساخت ملزومات چوبی به خصوص کابینت استفاده می گردد چوب درخت گردو است.

بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای نچرال ماندن ملزومات چوبی، رنگ چوب تغییری نکند؛ اما گاهی برخی ها پیشنهاد می دهند که کابینت به رنگ دلخواه آن ها درآید. کابینت سازان و طراحان دکوراسیون داخلی در این مواقع از رنگ های پلی استر برای رنگ کردن چوب استفاده می نمایند.

اما چیزی که جلوه این کابینت ها را چندبرابر می نماید یراق آلات مورد استفاده در آنهاست. یراق آلات مصرفی برای آن ها معمولا به رنگ های طلایی، نقره ای یا برنزی هستند که با دستگیره ها ست می شوند و قیمت های بالایی دارند.

کنده کاری ها و منبت کاری های روی کابینت ها معمولا با دست انجام می گردد که اثر هنری ماندگاری باارزش بالا برجا بماند. در کابینت های لاکچری ایرانی از نقش ونگار و منبت کاری های مختص فرهنگ و تاریخ ایران استفاده شده است. رنگ قهوه ای کم رنگ بیشتر از قهوه ای پررنگ در ساخت آشپزخانه های ایرانی استفاده می گردد و طرف دار دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرخه رنگ را در طراحی دکوراسیون بشناسید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "آشپزخانه تان را با این کابینت ها لاکچری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه تان را با این کابینت ها لاکچری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید