اتفاقات ماوراء الطبیعه در رئال مادرید

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، رئال مادرید در فصل 22-2021 به شکلی دراماتیک توانست قهرمان چمپیونزلیگ گردد. رئال در هر سه مرحله حذفی تا رسیدن به فینال توانست بازی های باخته را با برد عوض کند. برابر پی اس جی، چلسی و سیتی رئال چیزی تا حذف فاصله نداشت اما هر بار به بازی برگشت و توانست ورق را برگرداند.

اتفاقات ماوراء الطبیعه در رئال مادرید

رئال فصل گذشته در آنفیلد و از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز ابتدا دو گل از لیورپول خورد و سپس توانست پنج گل به ثمر برساند.

تونی کروس در توصیف بازگشت های رئال گفت: همه اینها جنبه روانی دارد. با چندین بار انجام آن، اعتماد به نفس تیم افزایش می یابد و تیم آن را باور می نماید. می دانید که اگر مقاومت کنید، فوتبال به شما گزینه ای برای بازگشت می دهد. این ذهنیت مشترک همه بازیکنان رئال است و هیچ کس اینجا تسلیم نمی گردد. هرگز.

کروس ادامه داد: بازگشت همواره امکان پذیر است و رقبا از قبل می دانند که ما همواره برمی گردیم، حتی اگر چند گل عقب باشیم. تا داور سوت خاتمه را نزند، ما آنجا آماده برگرداندن نتیجه هستیم. این به خصوص در دو فصل گذشته خیلی محسوس بود. یک گل می تواند همه چیز را تغییر دهد، حتی در برابر حریفان قدرتمند. همه فکر می نمایند که ممکن است ورق برگردد زیرا قبلاً بارها این رخ داده است. با یک گل، برنابئو بر می خیزد و طرفداران فشار زیادی را وارد می نمایند. در برنابئو چیزهایی اتفاق می افتد که طبیعی نیستند.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "اتفاقات ماوراء الطبیعه در رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات ماوراء الطبیعه در رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید