اعلام محدودیت های جدید در فعالیت تأسیسات گردشگری خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اعلام محدودیت های جدید برای فعالیت تأسیسات گردشگری استان، اظهار کرد: این محدودیت ها شامل رستوران، سفره خانه های سنتی، بوم گردی، روستاهای هدف و اماکن گردشگری است.

اعلام محدودیت های جدید در فعالیت تأسیسات گردشگری خراسان شمالی

بهگزارش وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز چهارشنبه اول مردادماه 99 با بیان این مطلب گفت: بر اساس دستورالعمل های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا و با توجه به قرار دریافت این استان در شرایط قرمز شیوع کرونا، محدودیت های جدید برای فعالیت تأسیسات گردشگری استان در نظر گرفته شد.

او توضیح داد: بر این اساس تمام رستوران ها، سفره خانه های سنتی و... در استان باید خدمات خود را فقط به صورت بیرون بر ارائه نمایند.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه نمود: روستاهای هدف و مناطق گردشگری استان با هدف جلوگیری از تجمع و پیشگیری از شیوع ویروس، در روزهای پنجشنبه و آدینه از پذیرش مسافر و شهروندان معذور هستند.

او با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در تأسیسات گردشگری استان ممنوع است، از مردم خواست تا زمانی که شیوع ویروس کرونا در استان در شرایط زرد و سفید قرار نگرفته است، از حضور در پارک ها و اماکن تفریحی و گردشگری و مسافرت پرهیز نمایند.

یزدان پناه با اشاره به بازدیدهای نظارتی مستمر و 24 ساعته از تأسیسات گردشگری استان، مطرح کرد: این بازدیدها به صورت مشترک و باهدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی انجام می گردد.

منبع: میراث آریا

به "اعلام محدودیت های جدید در فعالیت تأسیسات گردشگری خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام محدودیت های جدید در فعالیت تأسیسات گردشگری خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید