باغ جادویی تارمین؛ جاذبه معروف و دیدنی تایلند

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، باغ ها همواره یکی از برترین گزینه ها برای گردش و استراحت محسوب می شوند. درختان سرسبز و گیاهانی که در باغ وجود دارند همگی حس آرامش و سرزندگی را به انسان انتقال می دهند. باغ ها در هرکجای دنیا که باشند هیچ فرقی ندارد و شما این آرامش را از اعماق وجود خود حس خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را به کشوری که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و این روزها به عنوان یکی از سه مقصد گردشگری محبوب در بین مردم ایران و حتی دیگر مردم دنیا قرار گرفته است ببریم.

باغ جادویی تارمین؛ جاذبه معروف و دیدنی تایلند

جاذبه های تاریخی و بناهای مذهبی، سواحل مجذوب نماینده و دیدنی با آب های شفاف و زلال از جمله دلایلی هستند که بیشتر جهانگرد ها بلیط هواپیما بانکوک را برای بازدید از این منطقه مجذوب نماینده خریداری می نمایند. ولی اینار قصد داریم تا جایی متفاوت تر را برای شما معرفی کنیم: باغ جادویی تارمین تایلند. لطفاً با ما همراه باشید تا بیشتر با باغ جادویی تارمین تایلند آشنا شوید.

معرفی باغ جادویی تارمین

باغ جادویی تارمین تایلند که با نام باغ مخفی بودا هم شناخته می گردد، در سال 1976 در تپه های کوه سامویی به وسیله یک کشاورز که کار اصلی وی رسیدگی به درختان میوه بود و 77 سال سن داشت، ساخته شد و از همان سال کار خود را در باغ جادویی تارمین تایلند آغاز کرد. وی در ابتدا آغاز به ساخت چندین مجسمه و معبد در اطراف زمین سرسبز خانواده خود کرد و بعد باغ را توسعه داد. مجسمه هایی از حیوانات، خدایان و انسان ها در حالت هایی مختلف در این پارک قرار گرفته اند. نیم تونگسوگ استریال تا زمان مرگش در سن 91 سالگی به کار برای توسعه باغ خود ادامه داد.

باغ جادویی تارمین کجاست؟

باغ مخفی بودا یا همان تارمین از جاهای دیدنی سامویی است که در بالای آبشار تارنیم واقع شده است. باغ جادویی تارمین با ظاهری بسیار اعجاب انگیز در جنگل های فوق العاده ساحل لامای واقع شده است. در طول مسیر؛ چشم انداز ها از داخل باغ ها و جاده منتهی به آن واقعاً مجذوب نماینده و دیدنی است، در هر قدم شما می توانید توقف نمایید و از چشم اندازهای جزیره و مسیر لذت ببرید و لحظات خاطره انگیزی را تجربه نمایید.

طبیعت منطقه سامویی بقدری زیبا و منحصربه فرد است که پیشنهاد می کنیم دیدنش را از دست ندهید. همان طور که اشاره کردیم؛ باغ جادویی تارمین روی بلندی های مرتفع سامویی و در مجاورت آبشار کوچکی جای گرفته است. حتماً به همراه خود یک نقشه راهنما داشته باشید. جالب است بدانید که باغ جادویی تارمین تایلند تعدادی پیکره بتنی، عبادتگاه و آبشار هم دارد. مجسمه های حیرت انگیز و استثنایی این مکان کار دست یکی از اهالی منطقه است.

داخل باغ جادویی تارمین

باغ مخفی بودا در بالای تپه های داخل کوه سامویی پنهان شده است. وقتی وارد باغ می شوید در واقع مثل این است که داخل یک قلعه زیبا و یا یک دنیای متفاوت هستید. چشم انداز ها باشکوه و مجموعه غیرمعمولی از مجسمه هایی کوچک و مینیاتوری در میان جنگل های سرسبز احاطه شده است. آبشار و نهری که از میان باغ جادویی سامویی می گذرد، محیط اطراف باغ را خنک و آرام نموده است، همه این زیبایی ها در سایه شاخ و برگ های انبوه جنگل قرار دارند.

درب ورودی از پله ها به سمت پایین باغ می رود. باغ جادویی تارمین یا همان باغ مخفی یک باغ با چشم انداز زیبا با گل ها و درختان بومی کوهستان سامویی و تایلند و مجسمه های بودا با معانی مختلف است. یک نهر کوچک و مجموعه ای از آبشارهای مینیاتوری در میان باغ واقع شده است. بعلاوه دو بدنه سنگی که در جریان آب نهر قرار دارند، تصویر فوق العاده ای را خلق نموده اند. اگر شما با رزرو تور تایلند به باغ جادویی تارمین رفته باشید؛ راهنمای تور برای شما معانی این مجسمه ها را شرح خواهد داد. به نظر می رسد که درختان و مجسمه ها مقداری تخیل را به کار گرفته اند و چند چشم انداز غیرمنتظره را خلق نموده اند.

بعلاوه در نزدیکی ورودی، یک قسمت نشیمن کوچک با سوغاتی های معمولی سامویی وجود دارد. شما می توانید یک یادگاری از بازدید از باغ مخفی تارمین تایلند برای خود خریداری نمایید. اطراف باغ مخفی تارمین تایلند؛ تپه ها، مزارع دوریان، درختان بامبو و مزارع نارگیل در دره های شیب دار با چشم انداز ها خیره نماینده از کوه سامویی، تا اقیانوس های دوردست قرار دارند.

چطور به باغ جادویی تارمین برویم؟

باغ های مخفی بودا در داخل سامویی، در شمال غربی ساحل لامای قرار دارند. برای ورود به باغ مخفی تارمین تایلند دو راه وجود دارد. راه اول هموار و بعدی دارای فراز و نشیب است که از بین درختان انبوه و رودخانه ها و کوه ها عبور می نماید. اغلب خریداران بلیط هواپیما خارجی برای رسیدن باغ اولویتشان عبور از مسیر دوم است، چون مسیر دوم شگفتی بیشتری دارد و می توانند تمام جاذبه های طبیعت بکر منطقه سامویی را به نمایش گذارد.

تنها راه رسیدن به باغ جادویی تارمین؛ به وسیله جنگل، رودخانه ها و کوه ها است. جاده هایی که از میان تپه ها می گذرند، چشمگیر هستند، اما به جاده اصلی متصل می شوند، چرخاندن ماشین روی تپه ای بسیار شیب دار با انحناها و سقوط در یک طرف 100 متری می تواند جالب باشد. زمان سفر به باغ جادویی تارمین حدود 2 ساعت طول می کشد و از پشت معبد لامای آغاز می گردد. انتخاب این مسیر فقط برای رانندگان باتجربه در فضای باز توصیه می گردد.

راه دیگر برای رسیدن به باغ مخفی تارمین تایلند، شرکت در یکی از تورهای سافاری است. انتخاب تورهای سافاری بسیار مجذوب نماینده و باارزش است. شما می توانید در راه در مرتفع ترین نقطه کوه سامویی که از شمال به جنوب به جزایر اطراف و بعلاوه سرزمین اصلی مشرف است، توقف کنید.

فاصله هتل های و اقامتگاه های نزدیک به باغ جادویی تارمین تایلند چقدر است؟

فاصله تا هتل کاسکاده تارا تقریبا: 4.9 کیلومتر

فاصله تا هتل آیژن سکترت تقریبا: 12.2 کیلومتر

فاصله تا هتل کریستال لامایی تقریبا: 13.1 کیلومتر

فاصله تا هتل نیوهات تقریبا: 13.7 کیلومتر

فاصله تا هتل جاسمین ریسورت تقریبا: 13.1 کیلومتر

کدام رستوران ها در نزدیکی باغ جادویی تارمین قرار دارند؟

فاصله تا کافه رستوران اینجوی حدود: 10.3 کیلومتر

فاصله تا رستوران کارما حدود: 11.4 کیلومتر

فاصله تا رستوران کوب حدود: 12.5 کیلومتر

فاصله تا رستوران تامروب موی حدود: 12.6 کیلومتر

فاصله تا رستوران سان حدود: 16 کیلومتر

فاصله باغ جادویی تارمین تا جاهای دیدنی اطراف

فاصله تا سنگ همپوشان: 6.9 کیلومتر

فاصله تا آبشار نامانگ: 8.3 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش ببر: 9.7 کیلومتر

فاصله تا اسکه تونگ کروت: 13.3 کیلومتر

فاصله تا ساحل چاونگ : 19 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "باغ جادویی تارمین؛ جاذبه معروف و دیدنی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ جادویی تارمین؛ جاذبه معروف و دیدنی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید