الکترونیک آرتز از ساخت بازی UFC 5 اطلاع داد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی با انتشار تیزری اعلام نموده است که بازی UFC 5 در حال توسعه است.

الکترونیک آرتز از ساخت بازی UFC 5 اطلاع داد

سری بازی های UFC از EA Sports در سال 2014، یعنی 21 سال پس از تاسیس این سازمان هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) آغاز شد. از آن موقع، این بازی ها محبوبیت خود را برای هواداران این ورزش حفظ نموده اند. هرچند فقدان فصل های سنتی در این ورزش به آن شکلی که در بیشتر ورزش ها دیده می گردد، به این معناست که الکترونیک آرتز مانند سایر بازی های ورزشی خود مانند فیفا و Madden NFL مجبور به انتشار بازی های این سری به صورت سالانه نیست. در نتیجه، استودیوهای سازنده می توانند وقت بیشتری برای توسعه بازی بگذارند.

خبر ساخت نسخه پنجم در توییتر به وسیله سازنده تایید شده و اعلام شده که بازی به زودی عرضه می گردد. بعلاوه ویدیویی از آن منتشر شده که چیزی در خصوص این بازی به جز لوگوی آن را فاش نمی کند. با این حال، توییت ذکر شده بیان می کرد که رونمایی کامل از UFC 5 در سپتامبر 2023 انجام می گردد، بنابراین به نظر می رسد که گیمرها زمان زیادی منتظر نخواهند ماند.

لازم به ذکر است که در سال 2021 شایعه شده بود که الکترونیک آرتز در حال آماده شدن برای آغاز کار روی UFC 5 است و با توجه به زمان معرفی بازی به نظر می رسد که شایعات ذکر شده صحیح بوده اند. از طرفی به نظر می رسد که رایگان شدن UFC 4 برای مشترکین سرویس های گیم پس آلتیمیت و ایکس باکس لایو گلد اتفاقی نبوده است.

با وجود اینکه تاریخ انتشار UFC 5 تایید نشده است، شاید گذشته این سری بتواند نکاتی را در خصوص زمان احتمالی عرضه آن به ما بدهد. UFC 4 در جولای 2020 معرفی گردید و تنها یک ماه بعد منتشر شد. البته رونمایی از UFC 5 در سپتامبر به این معنی نیست که یک ماه بعد از آن عرضه می گردد اما بعید است که تاریخ انتشار آن فاصله زیادی با سپتامبر داشته باشد. بنابراین به احتمال زیاد بازیکنان می توانند در مقطعی از امسال انتظار تجربه UFC 5 را داشته باشند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "الکترونیک آرتز از ساخت بازی UFC 5 اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز از ساخت بازی UFC 5 اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید