ببینید؛ تیزر کوتاه Need for Speed Unbound به گیم پلی آن می پردازد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، استودیوی کرایتریون گیمز (Criterion Games) به تازگی ویدیویی از گیم پلی بازی Need for Speed Unbound منتشر نموده که گیم پلی پر زرق و برق آن را به نمایش می گذارد.

ببینید؛ تیزر کوتاه Need for Speed Unbound به گیم پلی آن می پردازد

جدیدترین نسخه از سری مسابقه ای نید فور اسپید به تازگی معرفی شده است و با سبک هنری خود، توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده است. دارن وایت (Darren White)، کارگردان هنری Need for Speed Unbound، در این باره می گوید:

در واقع مانند هنرمندان خیابانی که به طور خلاقانه منظره ها شهری اطراف خود را زیر و رو می نمایند، شما نیز قادر خواهید بود که دنیا را با این جلوه های بصری تحت تاثیر قرار دهید. تگ ها را می توانید به وسیله اعمالی مانند دریفت، پرش و حرکات نمایشی بدست آورید و آن ها را شخصی سازی کنید.

وایت در خصوص سبک هنری بازی اضافه کرد:

Need for Speed Unbound دارای مجموعه متنوعی از سبک های هنری خیابانی از هنرمندان متعدد در سراسر دنیا از جمله سنت راک (Sentrock) جی سی ریویرا (JC Riviera) است. این هنرمندان بازی را با سبک خاص خود نقاشی می نمایند و این آثار هنری نه تنها به پس زمینه بازی زیبایی می افزایند، بلکه می توان آن ها را جمع آوری کرد و به عنوان طرح هایی روی بدنه خودروها استفاده کرد.

البته شخصی سازی بازی تنها به تگ ها و قطعات مختلف خودرو محدود نمی گردد بلکه می توانید ظاهر شخصیت خود و بعلاوه ژست او هنگام پیروزی در یک مسابقه و دیگر شرایط خاص را مشخص کنید. در هر صورت به نظر می رسد که کرایتریون گیمز روی جلوه های بصری این نسخه سرمایه گذاری زیادی نموده است و احتمالا بعد از مدت ها شاهد نسخه ای مجذوب کننده از این سری محبوب باشیم.

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ 2 دسامبر 2022 (11 آذر 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تیزر کوتاه Need for Speed Unbound به گیم پلی آن می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تیزر کوتاه Need for Speed Unbound به گیم پلی آن می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید