اولتیماتوم سازمان لیگ کشتی به باشگاه های بدهکار

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، هفته گذشته مسئولان سازمان لیگ کشتی نشست ویژه ای را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار کردند تا همانند ادوار گذشته برنامه های ویژه ای را برای شروع لیگ تدوین و نهایی نمایند.

اولتیماتوم سازمان لیگ کشتی به باشگاه های بدهکار

بر این اساس مقرر شد رقابتهای لیگ برتر سال جاری بلافاصله بعد از مسابقات دنیای 2021 نروژ شروع گردد. مسابقات کشتی قهرمانی دنیا در دو بخش آزاد و فرنگی طی روزهای 10 تا 18 مهرماه به میزبانی شهر اسلو مرکز نروژ برگزار خواهد شد که بدین ترتیب با توجه به برنامه های سازمان لیگ باید از اواخر مهرماه هم منتظر شروع پیکارهای لیگ برتر کشتی باشیم.

هر چند سازمان لیگ در نظر دارد پس از تهیه آیین نامه برگزاری لیگ برتر کشتی در سال 1400 نسبت به اعلام زمان دقیق آن اقدام کند، اما گفته می گردد در صورتی که تیمی شاکی داشته باشد تا زمان تسویه و رفع کردن مشکل حق شرکت در لیگ را نخواهد داشت. در نتیجه باشگاه های بدهکار که همچنان از فصل قبل، درگیر تسویه حساب با کشتی گیران و مربیان هستند، برای هر اقدامی جهت حضور در لیگ سال جاری، باید تکلیف مطالبات مذکور را روشن نمایند.

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ کشتی، روزهای 19 تیر تا 9 مردادماه زمان اعلام آمادگی تیم ها در لیگ برتر سال 1400 خواهد بود که تیم ها می توانند از 20 تا 31 مردادماه هم نسبت به عقد قرارداد با ورزشکاران و مربیان اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولتیماتوم سازمان لیگ کشتی به باشگاه های بدهکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم سازمان لیگ کشتی به باشگاه های بدهکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید