92003 هوادار والیبال در نبراسکا؛ رکورد حضور تماشاگر در ورزش زنان شکست

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دانشگاه نبراسکا با 92003 تماشاگر که روز چهارشنبه برای بازی والیبال خود مقابل اوما ها استادیوم یادبود را پر کردند، رکورد جهانی بیشترین حضور در یک رویداد ورزشی زنان را به ثبت رساند.

92003 هوادار والیبال در نبراسکا؛ رکورد حضور تماشاگر در ورزش زنان شکست

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، استادیوم مموریال جایی بود که چهارشنبه شب وقتی تیم والیبال زنان دانشگاه نبراسکا میزبان اوما ها بود، مملو از تماشاگر شد.

طبق اعلام مسئولان دانشگاه، حضور رسمی 92003 نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند و رکورد جهانی را برای بیشترین جمعیت اعلام شده در یک رویداد ورزشی زنان به ثبت رساندند.

تیم والیبال زنان نبراسکا در این دیدار با نتایج 25-14، 25-14، 25-13 مقابل حریف به پیروز دست پیدا کرد.

اندی جکسون، بازیکن نبراسکا گفت: این باور نکردنی است؛ من کلمات کافی برای توصیف آن ندارم. ما بعد از ست دوم از تونل خارج می شدیم و از بلندگو شنیدیم که رکورد جهانی را شکسته ایم. بسیار هیجان زده بودیم. نمی توانم توصیف کنم که چقدر سپاسگزارم که بخشی از این اتفاق هستم.

جان کوک سرمربی پس از این پیروزی خطاب به تماشاگران گفت که با نمایش خود ثابت کردند که بهترین هواداران هستند.

وی گفت: من امروز صبح به این فکر می کردم که فقط سه چیز وجود دارد که دانشگاه نبراسکا را تعطیل می کند: طوفان برف، کووید، والیبال نبراسکا در استادیوم. در حالی که جمعیت تشویق می کردند، کوک گفت: جایی مانند نبراسکا وجود ندارد.

سرمربی نبراسکا گفت: این یک دستاورد بزرگ برای این ورزش به نام والیبال است که از طریق زنان بازی می شود.

رکورد قبلی در آوریل 2022 به ثبت رسید، زمانی که 91648 هوادار فوتبال در بارسلون اسپانیا گرد هم آمدند تا شاهد دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم فوتبال زنان بارسلونا و ولفسبورگ در نیوکمپ باشند.

منبع: فرارو

به "92003 هوادار والیبال در نبراسکا؛ رکورد حضور تماشاگر در ورزش زنان شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "92003 هوادار والیبال در نبراسکا؛ رکورد حضور تماشاگر در ورزش زنان شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید