اینفوگرافیک گلکسی S22 اولترا لو رفت؛ خبری از نمایشگر انقلابی و 1 ترابایت حافظه نیست

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، اینفوگرافیک مشخصات فنی گلکسی S22 اولترا نشان می دهد این گوشی قرار نیست از نمایشگر انقلابی که گفته می شد یا حافظه 1 ترابایتی بهره ببرد.

اینفوگرافیک گلکسی S22 اولترا لو رفت؛ خبری از نمایشگر انقلابی و 1 ترابایت حافظه نیست

گلکسی S22 اولترا یکی از نوترین پرچم داران سال 2022 است چرا که گفته می گردد قرار است تلفیقی از قابلیت های گوشی های سری S و نوت باشد. به همین دلیل هم هست که حجم شایعه ها و خبرها پیرامون آن بسیار بیشتر از چیزی است که پیرامون گوشی های دیگر از این سری می شنویم.

امروز هم مثل هر روز دیگر، یک خبر نو پیرامون گلکسی S22 اولترا منتشر شد. در واقع اکنون شاهد اینفوگرافیک مشخصات فنی گلکسی S22 اولترا هستیم که به وسیله یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد. این نشان می دهد نماینده نو سامسونگ آن چیزی نیست که انتظار می رفت. البته منظورمان این نیست که اطلاعات منتشر شده کنونی کاملا با آنچه می دانستیم تفاوت دارد، فقط یک سری بخش ها نظیر نمایشگر و حافظه داخلی آن چیزی نیست که انتظار داشتیم.

مدل پایه گلکسی S22 اولترا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد - خبری از مدل 1 ترابایتی نیست

شاید یکی از ناامیدنماینده ترین چیزی که می توانستیم در رابطه با گلکسی S22 اولترا بشنویم این است که این گوشی قرار نیست در مدلی با حافظه داخلی 1 ترابایت راهی بازار گردد. مدل پایه این گوشی 128 گیگابایتی است که با قیمت 1199 دلار در دسترس قرار می گیرد. مدل گران قیمت تر هم حدودا 1299 دلار قیمت خواهد داشت که به احتمال بسیار زیاد باید 256 گیگابایتی باشد. این طور که به نظر می رسد، خبری از مدل 1 ترابایتی نیست.

البته شاید بعضی ها تصور نمایند این مشخصات مربوط به مدل عرضه شده در کشور چین است. اما این اینفوگرافیک به زبان انگلیسی است و هر دو مدل مجهز به اگزینوس و اسنپدراگون را هم شامل می گردد که نشان می دهد اطلاعات منتشر شده از آن مربوط به تمام مدل های گلکسی S22 اولترا است. بنابراین به احتمال زیاد باید حافظه 1 ترابایتی را فقط یک شایعه بدانیم.

شارژر سریع 45 واتی - باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

برخلاف اطلاعات ناامیدنماینده ای که در بخش قبل شاهد بودیم، در این زمینه همه چیز عالی به نظر می رسد. پرچم دار قدرتمند شرکت کره ای قرار است مثل دو نسل قبل به باتری فوق العاده عالی 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز گردد اما خبر خوب اینجاست که برای شارژ آن دیگر نیازی نیست از شارژر 25 واتی بهره ببرید چرا که این گوشی در نهایت از شارژر 45 واتی بسیار سریع پشتیبانی می نماید تا پرچم دار شرکت کره ای هم در زمینه سرعت شارژ حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. البته این شارژر به صورت جداگانه در دسترس قرار گرفته است و نه درون جعبه. این شارژر با در نظر گرفتن مدت زمان 90 دقیقه ای لازم برای شارژ گلکسی S21 اولترا با باتری مشابه اما شارژر 25 واتی، احتمالا باید در مدت زمان 1 ساعت S22 اولترا را کاملا شارژ کند.

همچنان همان نمایشگر 1500 نیتی - رکوردی در کار نیست

اگرچه نمایشگر گلکسی S21 اولترا فوق العاده بود و هست، اما به نظر می رسد این خبر که قرار بود نمایشگر گلکسی S22 اولترا بیشینه روشنایی 1800 نیتی داشته باشد و در این زمینه رکوردشکنی کند، فقط یک شایعه بوده است. این نمایشگر همچنان 1500 نیتی است که هنوز هم فوق العاده به نظر می رسد اما آن فوق العاده ای که مد نظر ما بود نیست. البته بنچمارک نمایشگر که اولین بار از گلکسی S22 اولترا و پلاس منتشر شد، بیشینه روشنایی را 170 نیت نشان می داد که باعث شد اندکی سردرگم شویم. اما هدف از این کار چه تبلیغات بود چه شایعه ای برای جلب توجه، به نظر می رسد اشتباه بوده باشد.

مشخصات دوربین گلکسی S22 اولترا - همان همیشگی اما حیرت انگیز

در گلکسی S22 اولترا هم همان دوربین 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی ایفای نقش می نماید اما این بار به نظر می رسد سامسونگ از قابلیت های خوبی در آن استفاده نموده تا بدین ترتیب عملکرد آن را در زمینه های مختلف بهبود ببخشد. هرچند در اینفوگرافیک این گوشی اطلاعاتی بیشتر از گگرددگی دریچه دیافراگم f/1.8 در دسترس نیست.

بعلاوه برای دوربین تله فوتو و فوق عریض باز هم شاهد لنزهای 10، 10 و 12 مگاپیکسلی هستیم که به نظر می رسد هیچ تفاوتی به نسبت نسل گذشته ندارند. یعنی دوربین های تله فوتو با قابلیت زوم 3 و 10 برابری و دوربین فوق عریض با زاویه تحت پوشش 123 درجه ای. بخش بزرگی از پیشرفتی هم که احتمالا در این زمینه شاهد خواهیم بود باید مربوط به عملکرد سامسونگ در بخش نرم افزار و پردازش های مربوطه باشد چرا که سخت افزار دوربین در مجموع تحول خیلی چشمگیری نداشته است.

سریع ترین قلم هوشمند تاریخ

آخرین چیزی که در اینفوگرافیک گلکسی S22 اولترا به آن اشاره شد، قلم S-Pen این گوشی بود که بارزترین ویژگی آن هم به شمار میرود چون اولین بار است که می بینیم یک گوشی از سری S از قلم S-Pen نه تنها پشتیبانی می نماید بلکه از یک درگاه مخصوص هم برای نگه داری آن بهره می برد (گلکسی S21 اولترا فقط از قلم پشتیبانی می کرد اما محفظه ای برای نگه داری آن نداشت).

چیزی که این قلم را بسیار ارزشمندتر و مجذوب کننده تر از نسل قبل می نماید، زمان تأخیر آن است که فقط به 2.8 میلی ثانیه می رسد. این یعنی حس نوشتن با قلم روی گلکسی S22 اولترا بیشتر از هر زمان دیگری حس نوشتن با اتوماتیک روی کاغذ را به کاربر القا می نماید. تجربه ای فوق العاده لذت بخش، روان و شیرین که می تواند خاطره تلخ حذف سری نوت را از فکر کاربران پاک کند.

این اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد موثق باشد. با این حال بی صبرانه منتظر هستیم ببینیم 9 فوریه (20 بهمن) و در رویداد رسمی رونمایی از گوشی های سری گلکسی S22 اولترا چه خبرهای بیشتری پیرامون آن ها منتشر می گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینفوگرافیک گلکسی S22 اولترا لو رفت؛ خبری از نمایشگر انقلابی و 1 ترابایت حافظه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک گلکسی S22 اولترا لو رفت؛ خبری از نمایشگر انقلابی و 1 ترابایت حافظه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید