بازتاب قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در سایت FIVB

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سایت رسمی فدراسیون دنیای والیبال در مطلبی با عنوان ایران بعد از پیروزی برابر ایتالیا به تخت قهرمانی تکیه کرد گزارشی از مسابقه فینال ارائه داد و در مورد تاریخچه دیدارهای ایران و ایتالیا و موفقیت های ایران نوشت: در فینال مسابقات قهرمانی والیبال زیر 21 سال مردان دنیا در بحرین که در یکشنبه هیجان انگیز برگزار گردید، ایران توانست در ست پنجم، برتر از تیم ایتالیا قرار گیرد تا به تاج و تختی که در سال 2019 مدعی آن شده بود، بازگردد.

بازتاب قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در سایت FIVB

در این گزاش کامل فدراسیون دنیای بعلاوه آمده است: در سال 2021 تیم ایران مغلوب ایتالیا شده بود اما این پیروزی در فینال دومین مدال طلا را برای ایران رقم زد. این تیم در تاریخچه خود در سال 2007 مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان دنیا را هم به ثبت رسانده است.

در ادامه این گزارش امتیازات ست های مسابقه فینال و اسامی تیم رویایی همراه گزارشی از مراسم اختتامیه و صحبت های بازیکنان ایران پس از دریافت جایزه در بخش بهترین ها درج شده است.

لازم به ذکر است؛ تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب این عنوان قهرمانی و برگزاری مراسم اهدای مدال و جام تیم های برتر این رقابت ها، یعنی ساعت سه بامداد دوشنبه 26 تیر شهر منامه را به مقصد ایران ترک کرد و ساعت 9:25 دقیقه صبح به وسیله فرودگاه امام (ره) وارد تهران شد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "بازتاب قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در سایت FIVB" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در سایت FIVB"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید