برگزاری تورهای هدفمند در دشت لاله های واژگون الیگودرز

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، برگزاری تورهای هدفمند در دشت لاله های واژگون الیگودرز صورت می پذیرد.

برگزاری تورهای هدفمند در دشت لاله های واژگون الیگودرز

عطا حسن پور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار کرد: در وبینار هفتگی که با حضور دکتر خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای سلامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید، چگونگی استفاده از ظرفیت دشت لاله های واژگون به منظور توسعه صنعت گردشگری شهرستان مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه مساحت دشت دالانی لاله های واژگون 2500 هکتار است که در لیست آثار طبیعی کشور ثبت شده، اعلام کرد: آنالیز و توجه به این ظرفیت ها باعث معرفی شایسته پتانسیل های بدیل گردشگری استان خواهند شد و افزون بر آن به ایجاد اشتغال و رشد اقتصاد گردشگری استان منجر خواهد شد.

حسن پور به برگزاری تورهای هدفمند به منظور معرفی دشت لاله های واژگون و جاذبه های اطراف آن به عنوان بسته سفر اشاره نمود و اضافه کرد: پژوهشی با عنوان نقش دشت لاله های واژگون در توسعه صنعت گردشگری استان از نتایج این وبینار خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اعلام کرد: علاقمندان و دوستداران طبیعت در فروردین و اردیبهشت می توانند از دشت لاله های واژگون شهرستان الیگودرز تماشا نمایند.

منبع: همگردی

به "برگزاری تورهای هدفمند در دشت لاله های واژگون الیگودرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تورهای هدفمند در دشت لاله های واژگون الیگودرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید