بهره برداری از 47 طرح حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، بهره برداری از 47 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت ویدئو کنفرانس شروع شد.

بهره برداری از 47 طرح حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

آقای اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: برای اجرای این طرح ها 612 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

او اضافه نمود: 42 دستگاه دوربین کنترل سرعت، روکش آسفالت 200 کیلومتر از راه های اصلی استان، اصلاح پنج نقطه حادثه خیز، خط کشی محور های مواصلاتی استان به طول 1451 کیلومتر، اضافه شدن 13 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و 2 دستگاه سامانه توزین در حال حرکت راهداری از جمله طرح های بهره برداری شده به وسیله بخش دولتی است که 469 میلیارد و 200 میلیون تومان برای آن ها هزینه صرف شده است.

او اضافه نمود: 6 باب مجتمع خدماتی رفاهی، مرکز معاینه فنی میانه و بازسازی ناوگان عمومی اتوبوس و مینی بوس هم طرح هایی است که با سرمایه گذاری 143 میلیارد و 500 میلیون تومانی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

آقای سلمانیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان 40 هزار میلیارد تومان در قالب اعتبار و تسهیلات اختصاص یافت که 2 هزار میلیارد تومان آن به طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای تزریق خواهد شد.

او اضافه نمود: با این اندازه اعتبار، پل های شهرستان های اهر، مراغه، آذرشهر، میانه، مرند و سردرود تکمیل شده و پل شهرک سرمایه گذاری خارجی هم احداث خواهد شد.

او بعلاوه با اعلام اینکه برای ساخت طرح های نهضت ملی مسکن در استان 848 هکتار زمین مورد احتیاج است گفت: 582 هکتار از این زمین ها تامین شده است.

وبلاگ تجهیزات شبکه آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از 47 طرح حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 47 طرح حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید