بوفون: بابت چنین خاتمه غم انگیزی متاسفم، می روم تا جا برای دوناروما و پرین باز شود

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سنگربان شماره یک تیم ملی ایتالیا با اشک از فوتبال ملی وداع کرد.

بوفون: بابت چنین خاتمه غم انگیزی متاسفم، می روم تا جا برای دوناروما و پرین باز شود

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، جان لوئیجی بوفون، سنگربان مشهور تیم ملی ایتالیا پس از ناکامی عجیب تیمش در راهیابی به جام جهانی 2018 با چهره ای اشک آلود از خاتمه رسمی دوران ملی اش خبر داد.

وی پس از بازی بدون گل مقابل سوئد در ورزشگاه سن سیرو که منجر به نرسیدن ایتالیا به جام جهانی 2018 و مانع تبدیل بوفون به اولین بازیکن حاضر در 6 جام جهانی شد، اشک ریزان گفت: متاسفم که آخرین بازی ملی من با فاجعه حذف از جام جهانی همراه شد. از این بابت عذرخواهی می کنم. کار من با تیم ملی تمام شد. ما فرصت بزرگ حضور در جام جهانی را از دست دادیم؛ آنچه می توانست برای کشورمان مهم و پر از دستاورد باشد.نرسیدن به جام جهانی روسیه، تنها حسرت من در خاتمه دوران ملی ام است. بهترین بازی ممکن را انجام ندادیم و انرژی و شادابی لازم برای گلزنی را نداشتیم.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در ادامه اضافه نمود: سوئد بسیار شبیه بازی رفت ظاهر شد. حوادث در این 2 بازی مشخص کننده بود و اتفاقات بد برای ما رخ داد و اتفاقات خوب برای سوئد! اتفاقات بد، نتیجه اشتباه خودتان است و اتفاقات خوب از شانس تان نشأت می گیرد. آینده از آن فوتبال ایتالیاست. تیم با قدرت برمی شود و گذشته را جبران می کند. می روم تا جا برای دوناروما و پرین باز شود.از همه بازیکنانی که در این مدت در تیم ملی با من بودند، تشکر می کنم؛ همچنین از تمام مربیان و کادر فنی. یک تیم شکست می خورد و یک تیم می بازد. سرمربی هم بخشی از تیم محسوب می شود و همه تقصیرها به گردن ونتورا نیست.

منبع: تسنیم

به "بوفون: بابت چنین خاتمه غم انگیزی متاسفم، می روم تا جا برای دوناروما و پرین باز شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: بابت چنین خاتمه غم انگیزی متاسفم، می روم تا جا برای دوناروما و پرین باز شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید