تردز رکورد زد؛ 100 میلیون کاربر در 5 روز

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، ایسنا: اپلیکیشن تردز اینستاگرام که مبتنی بر متن است، ظرف مدت پنج روز از زمان عرضه، پیروز شد 100 میلیون کاربر را جذب کند.

تردز رکورد زد؛ 100 میلیون کاربر در 5 روز

این اپلیکیشن که به عنوان رقیب توییتر شناخته می گردد، چهارشنبه گذشته عرضه شد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا پلتفرم (شرکت مادر اینستاگرام) در نخستین روز عرضه این اپلیکیشن گفت: در دو ساعت اول، دو میلیون نفر و در مدت چهار ساعت، پنج میلیون نفر و در مدت هفت ساعت، 10 میلیون نفر به تردز پیوستند. صبح روز بعد، مدیرعامل متا اعلام نمود بیش از 30 میلیون نفر عضو اپلیکیشن نو شده اند.

تا به امروز، چت ربات چت جی پی تی شرکت OpenAI رکورددار جذب کاربر بود و در 40 روز نخست عرضه، به 10 میلیون کاربر روزانه و در حدود دو ماه پس از شروع عرضه، به نقطه عطف 100 میلیون کاربر ماهانه رسیده است. با توجه به این که تردز در ماه نخست عرضه است، این اپلیکیشن به رکورد 100 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است و اکنون، حفظ کاربران در این پلتفرم، چالش اصلی خواهد بود.

در حالی که بسیاری از افراد کوشش می نمایند پلتفرم شبکه اجتماعی متنی متا را امتحان نمایند، این اپلیکیشن برخی از ویژگی ها را ندارد. به خصوص از پروتکل اکتیویتی پاب که در شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز استفاده می گردد، پشتیبانی نمی کند. متا اعلام نموده است سرگرم کار روی این مسئله است اما تا زمان افزوده شدن این پشتیبانی، این اپلیکیشن بخشی از اپلیکیشن های غیرمتمرکز نخواهد بود.

منبع: انتخاب

به "تردز رکورد زد؛ 100 میلیون کاربر در 5 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردز رکورد زد؛ 100 میلیون کاربر در 5 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید