تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی تیم های 4 کشور لهستان، ایتالیا، اسپانیا و ایران 20 بهمن ماه سال جاری وارد ایران و به بوشهر منتقل می شوند.

تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه از بوشهر، مهدی تاج پیش از ظهر امروز در نشست با امام آدینه بوشهر با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت مهمی در فوتبال ساحلی است، گفت: تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در فوتبال ساحلی دنیا جزو دو تیم برتر است و این صندلی مهم این تیم را در دنیا نشان می دهد.

وی با اشاره به برگزاری تورنمنت چهار جانبه دنیا در بوشهر اضافه نمود: تورنمنت فوتبال ساحلی در بوشهر با شرکت کشورهای ایتالیا، لهستان، اسپانیا و ایران در بوشهر برگزار می گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه نمود: تیم های این 4 کشور 26 بهمن وارد بوشهر می شوند و مسابقات را در مدت 5 روز برگزار می نمایند.

تاج با بیان اینکه فوتبال ساحلی ایران در رنکینگ پنجم دنیا واقع شده است، گفت: فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به فوتبال ساحلی دارد و این در حالی است که تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر سالهاست قهرمان فوتبال ساحلی ایران و در مسابقات بین المللی حضوری پیروز دارد.

وی با تأکید بر فراهم شدن زمین های فوتبال ساحلی بوشهر برای برگزاری تورمنت دنیای تأکید کرد: باید سخت افزارها و نرم افزارها و شرایط پشتیبانی برای برگزاری تورنمنت دنیای فوتبال ساحلی در بوشهر به نحو احسن فراهم گردد تا این مسابقات هر ساله در این شهر زیبای ساحلی برگزار گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: اگر در تورنمنت فوتبال ساحلی در بوشهر پیروز عمل کنیم بوشهر هر سال میزبان فوتبال ساحلی دنیای می گردد.

منبع: تسنیم

به "تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید