خبرنگاران توییتر صفحه شخصی مشاور سابق ترامپ را تعلیق کرد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تهران - خبرنگاران - صفحه شخصی استیو بنن مشاور سابق ترامپ در توییتر به دلیل دعوت مردم آمریکا به خشونت معلق شد.

خبرنگاران توییتر صفحه شخصی مشاور سابق ترامپ را تعلیق کرد

به گزارش روز آدینه وبلاگ تجهیزات شبکه از شبکه سی ان ان، توییتر صفحه متعلق به استیو بنن را در حالی معلق کرد که این مقام سابق کاخ سفید طی پیامی خواهان گردن زدن دکتر آنتونی فائوچی عضو ارشد نیروی ویژه مبارزه با کرونا در آمریکا و همچنین کریستوفر ری مدیر اف بی آی شده بود.

این موضوع توسط استیو بنن در ویدئویی در صفحه شخصی فیس بوک، یوتیوب و توییتر وی قرار گرفته بود.

در حالی که آرای الکترال جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ترامپ پیش بوده و رقابت به شدت در چند ایالت در جریان است، بنن ضمن اینکه مدعی پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد، خواهان این شده است که ترامپ، فائوچی و کریستوفر ری را اخراج کند.

این ویدئو استیو بنن روز گذشته برای حدود 10 ساعت در صفحه فیس بوک وی نیز قرار داشت و نزدیک به 200 هزار بار مشاهده شد تا اینکه فیس بوک این ویدئو را از صفحه بنن حذف کرد.

مقامات فیس بوک نیز ترویج خشونت و اقدامات تحریک آمیز را دلیل برداشتن این ویدئو عنوان کردند.

یوتیوب نیز عصر پنجشنبه این ویدئوی استیو بنن را به دلیل نقص سیاست هایش از این سایت حذف کرد.هرچند اکانتش همچنان وجود دارد.

این درخواست بنن در حالی در صفحه شخصی وی مشاهده شد که شماری از حامیان ترامپ نیز در ادامه ادعاهای بی پایه و اساس ترامپ مبنی بر پیروزی در انتخابات، از اظهارات خشونت آمیز و تحریک آمیز در موضع گیری های انتخاباتی خود استفاده نموده اند.

استیو بنن اواخر مرداد ماه به اتهام کلاهبرداری به بهانه جمع آوری یاری برای ساخت دیواری در مرز آمریکا و مکزیک بازداشت شده بود.

استراتژیست ارشد پیشین دونالد ترامپ ترامپ رییس جمهوری آمریکا که در رقابت های انتخاباتی سال 2016 جزو مدیران ارشد ستاد انتخاباتی او بود، به همراه سه نفر دیگر به اتهام کلاهبرداری بازداشت شده بودند.

تازه ترین آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و تا این لحظه نشان می دهد، جو بایدن با 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال دونالد ترامپ پیش است و به گزارش رسانه های آمریکایی فاکس نیوز و سی.ان.ان در آستانه ورود به کاخ سفید قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توییتر صفحه شخصی مشاور سابق ترامپ را تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توییتر صفحه شخصی مشاور سابق ترامپ را تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید