خرم آباد صاحب بام خاطره ها می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: فاز اول طرح بام خاطره های لرستان توسط مشاور ظرف چند روز آینده ارائه خواهد شد.

خرم آباد صاحب بام خاطره ها می گردد

به گزارش ایسنا ، محمد اصلانی در دومین جلسه آنالیز احداث بام خاطره ها اظهار کرد: مشاور این طرح باید امکان سنجی کند که این پتانسیل داراى چه ظرفیت هایی است و متناسب با آن ها طرح ارائه دهد.

وى اظهار کرد: می توان در محل بام خاطره یک رستوران شیشه ای با چشم اندازی زیبا احداث کرد.

اصلانی اضافه نمود: مجموعه بام خاطره ظرفیت نصب تله کابین و سورتمه سواری دارد و می تواند براى شهر درآمدزایی کند.

این معاون استانداری لرستان ادامه داد: یکى از مسائل ما در حوزه ی سرمایه گذاری و گردشگری نداشتن بکیج سرمایه گذاری است؛ مسئولان استان باید امکانات و ظرفیت هاى لرستان و پروژه هاى استانی را در قالب کلیپ های دو یا سه دقیقه اى تهیه نمایند تا سرمایه گذاران با مشاهده آنها نسبت به ظرفیت های استان شناخت پیدا نمایند.

وى اعلام نمود: اگر پروژه بام خاطره ها اجرایی گردد، تردیدی ندارم که یکی از قوى ترین تفرجگاه های شهر خرم آباد خواهد شد.

اصلانی اضافه نمود: با اجرای بام خاطره ها تحول عظیمی در ساختار اجتماعی منطقه پشت بازار ایجاد خواهد شد. در حال حاضر مردم آنجا حس می نمایند از طرف مسئولین مورد توجه نیستند و رها شده اند.

این مسئول گفت: فاز اول طرح بام خاطره های لرستان توسط مشاور ظرف چند روز آینده ارائه خواهد شد.

وى ادامه داد: توسعه فضاى سبز در بام خاطره ها از برنامه هاى ماست و امیدواریم بتوانیم توسط افراد خیر 5000 اصله درخت در آن منطقه بکاریم.

یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد نیز در این جلسه گفت: در منطقه پشت بازار خرم آباد ظرفیت بسیار خوبی براى ایجاد بام خاطره ها وجود دارد که در صورت اجراى این پروژه فرصت گردشگری به وجود خواهد آمد.

وی اظهار کرد: برای اولین بار است که مناطق قدیمی شهر خرم آباد با نگاه گردشگری دیده مى شوند و طرح بام خاطره ها فرصت استثنایی براى منطقه پشت بازار و این شهر است.

عیدى بیرانوند اضافه نمود: راه دسترسى خوبى از میرملاس براى بام خاطره ها پیش بینی شده که نزدیک ترین راه به قلعه فلک الافلاک است.

شهردار خرم آباد ادامه داد: قبل از تهیه طرح مطالعاتى براى بام یک سری راه دسترسى از قبل مشخص شده وجود داشت که توسط شرکت برق، برق رسانی شدند.

وى یادآور شد: اجراى بخش هایى از طرح بام خاطره ها باعث خوشحالى مردم منطقه پشت بازار شده و رضایت آنان را در بى داشته است.

عیدى بیرانوند اعلام نمود: با اجراى بخش هایى از این طرح مشکل خشک شدن درختان منطقه که از نگرانی هاى مردم بود، با اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان مرتفع شد.

شهردار خرم آباد اضافه نمود: میزان آب مورد احتیاج براى این بام 40 لیتر بر ثانیه برآورد شده و با تخصیص آب به آبیارى درختان منطقه نکرانی مردم تا حدودی برطرف شده است.

وى گفت: با توجه به وجود غار در این منطقه سرمایه گذارى تمایل خود را به نصب 2 کیلومتر تله کابین در مجموعه بام خاطره هاى خرم آباد اعلام نموده است.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خرم آباد صاحب بام خاطره ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرم آباد صاحب بام خاطره ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید