دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در بیشکک قرقیزستان گشایش یافت

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با موضوع خراسان رضوی طی مراسمی در بیشکک مرکز قرقیزستان گشایش یافت.

دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در بیشکک قرقیزستان گشایش یافت

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی یکشنبه شب با بیان این مطلب گفت: در آیین افتتاح این نمایشگاه که عصر امروز انجام شد، سعید خرازی سفیر ایران در قرقیزستان، ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی و رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت این استان حضور داشتند.

محمدعلی امیرفخریان اضافه نمود: در این نمایشگاه 30 شرکت خصوصی توانمند از خراسان رضوی و سایر استانهای کشور حضور دارند و محصولات خود را در زمینه های صنایع غذایی، بهداشتی، کشاورزی، بخشهای مختلف نفت، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، فرش، لوازم خانگی، محصولات فولادی و چرم در معرض نمایش عمومی قرار دادند.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نمایشگاه ایران در قرقیزستان به همت نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافته است و تا 20 مهر در محل کاخ ورزش قرقیزستان دایر است.

وی با اشاره به سایر برنامه های هیات مالی خراسان رضوی در بیشکک، گفت: قرار است این هیات و فعالان مالی استان در همایش تجار و بازرگانان فعال قرقیزستان حضور یابند و ملاقاتی نیز با فعالان مالی این کشور خواهند داشت.

امیرفخریان گفت: در این سفر هیات مالی خراسان رضوی با استاندار اوش قرقیزستان هم ملاقات خواهد نمود.

غلامرضا قنبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای این استان، نماینده وزارت امور خارجه، مسئول بازارچه های مرزی استانداری خراسان رضوی، رییس کمیته مشترک ایران و قرقیزستان، فعالان مالی و نمایندگان بخش خصوصی ایران و اوسنباکوا آیونا معاون وزیر اقتصاد و بازرگانی، روبان قاسیمف معاون اتاق بازرگانی، شریم کولف سفیر سابق قرقیزستان در ایران و مارات شارشاکیف رییس اتاق بازرگانی بیشکک، از دیگر افرادی بودند که در آیین گشایش نمایشگاه اختصاصی ایران حضور داشتند.

وبلاگ تجهیزات شبکه خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در بیشکک قرقیزستان گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در بیشکک قرقیزستان گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید