راهنمای سفر به کشورهای غیر انگلیسی زبان ، غربت را دور بزنید

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، به طور حتم تجربه یک تورمسافرتی به کشوری که زبان آن را بلد نیستید، نمی تواند آنقدرها ساده و راحت باشد، چراکه در این صورت نمی توانید منظور خود را آن طور که باید و شاید به مخاطب برسانید و همین جریان موجب سردرگمی شما خواهد شد، از جهت دیگر در چنین سفرهایی هزینه ها ده برابر برای توریستان تورمسافرتی بیشتر خواهند بود، چراکه توریست نمی تواند به درستی در خصوص مقاصد مورد نظر، هتل ها و اقامتگاه ها، کرایه تاکسی ها و دیگر هزینه های جانبی تصمیم بگیرد. در ادامه به چند ترفندی که در این شرایط می تواند به توریستان تورمسافرتی کمکی جزئی کند، اشاره خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

راهنمای سفر به کشورهای غیر انگلیسی زبان ، غربت را دور بزنید

1) حد اقل 10 کلمه کلیدی را فرا بگیرید

تا زمانی که در چنین شرایطی قرار نگرفته باشید، متوجه لزوم یادگیری بعضی واژه ها نمی شوید. ضروری است قبل از سفر به مقصدی که از قبل تعیین نموده اید، نسبت به یادگیری لغات اولیه ای که در هر سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. کلماتی چون سلام و خداحافظ، هتل کجاست؟ سرویس بهداشتی کجاست؟ فرودگاه کجاست؟ سفارت کجاست؟ رستوران کجاست؟ و بعضی کلمات این چنینی به شما در طول تورمسافرتی یاری خواهند کرد.

2) لبخند بزنید !!

اگر جزو گردشگران حرفه ای باشید، به طور حتم می دانید که لبخند، چه معجزه فوق العاده ای در طول سفر است. شما می توانید در طول سفر با لبی خندان و صورتی بشاش و خوشرو بسیاری از مسائل را آسانتر حل کنید و تورمسافرتی منحصر به فردی را تجربه کنید.

3) زبان اشاره

به طور حتم زمانی که قادر نیستید به زبانمورد نظر صحبت کنید، برترین راه، استفاده از زبان بدن است. به این صورت می توانید با یادگیری بعضی علائم ساده بین المللی مخاطبین خود را از خواسته ای که دارید، آگاه کنید.

4) قلم و دفترچه یاداشت به همراه داشته باشید

زمانی که نتوانستید با استفاده از زبان اشاره کاری از پیش ببرید و کلماتی که حفظ نموده بودید را نیز به خاطر نیاوردید، به ساده ترین شکل با نقاشی منظورتان را بر روی کاغذ به مخاطب انتقال دهید.

5) اپلیکیشن های ترجمه

اپلیکیشن هایی مانند گوگل ترنسلیت می توانند در طول سفر یاری شایانی به شما برسانند. شما می توانید در محل با وارد کردن جمله و یا کلمه ای که مد نظر دارید، آن را به زبانی که مخاطبانتان به آن صحبت می نمایند، بازگردانید و به سادگی بسیاری از مسائل خود را در طول سفر به کشورهای خارجی برطرف کنید.

6) برای رسیدن از فرودگاه به هتل برنامه ریزی داشته باشید

زمانی که مسافر تورمسافرتی به فرودگاه مقصد می رسد، بحرانی ترین زمان برای اوست، چراکه مسافر در این شرایط خسته است و حجم قابل توجهی بار و چمدان دارد، از جهت دیگر مسافر در این شرایط به علت بروز استرس ممکن است سردرگم و کلافه گردد، به همین علت ضروری است که در این شرایط از فرودگاه خارج نشوید، چراکه بیشتر فرودگاه ها به وسایل حمل و نقل و از همه مهمتر مترجم های انگلیسی زبان مجهز هستند و این جریان می تواند به حمل نقل ساده تر شما از فرودگاه به اقامت گاهتان یاری کند.

منبع: همگردی

به "راهنمای سفر به کشورهای غیر انگلیسی زبان ، غربت را دور بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کشورهای غیر انگلیسی زبان ، غربت را دور بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید