راه اندازی پویش سفر عشق از عاشورا تا اربعین

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:10نفر از دوچرخه سوارانی که در فاصله زمانی عاشورا تا اربعین، مسافت تهران تا کربلا را در سطح شهر تهران رکاب بزنند، معادل کمک هزینه سفر به کربلا هدیه می گیرند.

راه اندازی پویش سفر عشق از عاشورا تا اربعین

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مناف هاشمی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش با اشاره به راه اندازی پویش سفر عشق از سوی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: دوچرخه سواران شرکت کننده در این پویش، با استفاده از اپلیکیشن دوچرخه معادل راستا تهران تا کربلا را در سطح شهر تهران رکاب می زنند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: پویش سفر عشق، با هدف ترویج دوچرخه سواری در ایام متبرک سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، از روز عاشورا آغاز می شود و تا روز اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، به گفته هاشمی، 10 نفر از دوچرخه سواران استفاده کننده از اپلیکیشن دوچرخه که در این ایام بتوانند مسافت تهران تا کربلا (بیش از 960کیلومتر) را رکاب بزنند به قید قرعه هدیه ای معادل کمک هزینه سفر به کربلا هدیه می گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی پویش سفر عشق از عاشورا تا اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش سفر عشق از عاشورا تا اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید