رشد 2 برابری فراوری آسفالت نسبت به سال گذشته ، آسفالت بزرگراه آزادگان تا خاتمه مهر ماه بازسازی خواهد شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری با بیان اینکه بر اساس تحقیقات 58 درصد شهروندان از عملیات بهسازی آسفالت معابر رضایت دارند، گفت: فراوری آسفالت در امسال با رشد 2.5 برابری نسبت به شهریور سال گذشته همراه بوده است.

رشد 2 برابری فراوری آسفالت نسبت به سال گذشته ، آسفالت بزرگراه آزادگان تا خاتمه مهر ماه بازسازی خواهد شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، در نشست کمیته آسفالت، گزارشی از آخرین فعالیت های اجرا شده در حوزه فراوری آسفالت و نیز بازسازی و روسازی معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی مرکز ارائه شد.

مهدی صداقتی سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به این نکته که اندازه فراوری آسفالت در امسال از مرز 850 هزار تن عبور نموده است، گفت: فراوری آسفالت با رشد 2،5 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

او اضافه نمود: تا به امروز 650 هزار تن از آسفالت فراوری شده به منطقه ها تحویل داده شد که معادل 70 درصد از حجم آسفالت فراوریی در امسال است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه عملیات بازسازی اساسی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان تا سرانجام مهرماه امسال به اتمام می رسد، یادآور شد: اقدامات زیرساختی در بخشی از این مسیر بزرگراهی تا رفع شدن کامل مسائل ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر روند پخش و اجرای عملیات روسازی آسفالتی، توضیح داد: ناظران فنی منطقه ها، وظیفه پایش مستمر دارند و علاوه بر این انجام بازدیدهای مکرر و سرزده نیز در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی؛ اندازه رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی براساس آمارهای موجود به 58 درصد رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رشد 2 برابری فراوری آسفالت نسبت به سال گذشته ، آسفالت بزرگراه آزادگان تا خاتمه مهر ماه بازسازی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 2 برابری فراوری آسفالت نسبت به سال گذشته ، آسفالت بزرگراه آزادگان تا خاتمه مهر ماه بازسازی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید