سری 6 گرن توریسمو به خاتمه راه خود در خط فراوری BMW رسید

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، ب ام و رسماً تایید کرد که فراوری سری 6 گرن توریسمو به انتها رسید. Liana Drews، سخنگوی ب ام و گفت که هواداران این محصول وقت زیادی برای خرید آن ندارند. چراکه با فروش نمونه های فعلی، سری 6 گرن توریسمو دیگر فراوری نخواهد شد.

سری 6 گرن توریسمو به خاتمه راه خود در خط فراوری BMW رسید

بیت ران - Liana Drews سخنگوی BMW اضافه نمود: همانطور که می دانید، نقش مدل های قبلی سری 6 کوپه، کانورتیبل و گرن کوپه اکنون به وسیله بی ام و سری 8 انجام می گردد. ب ام و سری 6 GT (G32) آخرین مدل به جای مانده سری 6 بود و ارتباط نزدیکی به سری 5 (G30/G31) داشت.

با آغاز فراوری نسل نو سری 5 در سال 2023، ب ام و سری 6 گرن توریسمو از خط فراوری خارج شد. با وجود آنکه فراوری این خودرو برای همواره به انتها رسید اما با این حال، بعضی از خودروهای فراوریی هنوز به صورت تجاری در دسترس هستند. بنابراین به هواداران سری 6 گرن توریسمو باید گفت وقت آن است که سریع باشید…

ب ام و سری 6 گرن توریسمو که در سال 2017 به بازار عرضه شد، هرگز برای این خودروساز مونیخی محصولی پیروز نبود. سری 6 گرن توریسمو هیچ وقت فروش بسیار بالایی نداشت و بیشتر به عنوان خودرو حمل و نقل در فرودگاه ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گرفت. پس تعجبی ندارد که BMW تصمیم گرفت دیگر این محصول در خط فراوری نباشد.

براساس گزارش BimmerToday، سری 6 گرن توریسمو مدل 2024 هیچ وقت به بازار نمی آید. این بدان معناست که BMW فقط تصمیم دارد نمونه های فراوریی این خودرو در خط فراوری را کامل و به فروش برساند. پس از این اتفاق، سری 6 ب ام و حداقل برای مدتی، بازنشسته خواهد شد.

چرا BMW تصمیم به حذف سری 6 گرن توریسمو از خط فراوری گرفت؟

پاسخ این پرسش بسیار ساده است. فقط 509 دستگاه از سری 6 گرن توریسمو در سال گذشته میلادی در آلمان به فروش رسید. این اتفاق در شرایطی رخ داد که فروش هر ماه سری 5 در سال گذشته چهار رقمی بود!

حتی در اواسط سال 2023 ب ام و فقط 237 دستگاه 6 گرن توریسمو به مشتریان خود تحویل داد. فراموش نکنیم که سری 5 و 6 گرن توریسمو از پلتفرم یکسانی بهره مند هستند.

پس آینده سری 6 چه خواهد شد؟ باید گفت که در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست. اما با این حال شایعاتی وجود دارد که احتمالاً BMW راه مرسدس بنز را در فراوری مدل CLE دنبال خواهد نمود. یعنی نسخه های کانورتیبل سری 4 و سری 8 می توانند به یک مدل کابریولت با نام سری 6 به فراوری برسند.

تویوتا لندکروزر 2024 رسماً معرفی گردید / تصاویر و معینات فنی

بازار خودروهای چینی در حال فروپاشی / روند کاهش قیمت چینی ها استارت خورد

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو معین شد / ویژه مرداد 1402

ترخیص خودرو در بنادر هرمزگان آغاز شد / این محصولات کیا، هیوندای ترخیص شدند

آیین نامه واردات خودروی ایثارگران تصویب شد

منبع: بیت ران

به "سری 6 گرن توریسمو به خاتمه راه خود در خط فراوری BMW رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری 6 گرن توریسمو به خاتمه راه خود در خط فراوری BMW رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید