سفری دو هفته ای فقط با یک ساک سفری

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تنها با یک سفر برای دو هفته سفر کردن!

اگر قرار است سفرتان از محلی با آب و هوای سرد شروع شده و به محلی با آب و هوای شرجی ختم گردد بعد از تمام شدن بخش اول سفرتان بهتر است لباس های گرم خود را به خانه ارسال کنید تا مجبور نباشید در ادامه سفر با خود بار اضافه حمل کنید، البته بسته به مسافتی که از خانه فاصله دارید، هزینه پُست ممکن است کمی گران تمام گردد اما اگر چند هفته ای از سفرتان باقی باشد، سَبُک بودن بار در ادامه راستا ارزش پرداخت این هزینه را دارد. در این موقعیت راه دیگری هم دارید، اینکه لباس های کهنه یا بی اهمیتی را با خود ببرید که بتوانید آن را در میانه راه رَد کنید.

سفری دو هفته ای فقط با یک ساک سفری

1. گذراندن یک هفته در کشتی گردشی:

برای چنین سفری انتخاب و جا دادن لباس شنا و لباس راحتی در ساک دستی، کار آسانی است اما نکته مهم، در انتخاب لباس شب یا لباس رسمی است. حالا ببینیم چطور می گردد یک کت شلوار یا یک دست لباس رسمی را درون یک ساک کوچک جا داد. خوشبختانه اخیراً، مسئولان کشتی های گردشی، برنامه های رسمی شبانه را از لیست برنامه های خود حذف نموده و خدماتشان را برای شام در قالب بوفه ارائه می دهند. اما اگر خود شما مشتاق شرکت در چنین برنامه هایی هستید، معمولا در کشتی های گردشی، برای آقایان، کت و شلوار کرایه داده می گردد، تنها چیزی که ضروری است داشته باشید چند عدد کراوات است که هر شب بتوانید تنوعی در پوشیدن لباس ایجاد کنید. خانم ها هم کافی است پیراهنی کم حجم همراه خود داشته باشند و برای ایجاد تنوع در پوشش شان چند شال ظریف و زیورآلات متنوع همراه خود بیاورند.

نکته دیگر اینکه، کفشی راحت انتخاب کنید که برای پوشیدن در موقعیت های رسمی هم مناسب باشد. در انتخاب بلوز و پیراهن نیز، دقیقاً همین نکته را در نظر بگیرید.

2. سفر تجاری

سفر تجاری از دو جنبه با ساک دستی سبک، همخوانی ندارد: 1. همیشه ظاهری شیک رسمی داشتن بدون آوردن چند دست لباس ؛ 2. به همراه داشتن وسایل ضروری که برای انجام امور کاری احتیاج است؛

در این نوع سفر می گردد با آوردن تنها یک دست کت و شلوار در رنگی خنثی و چند عدد پیراهن، هم در تمام موقعیت ها شیک و آراسته بوده و هم پوششی متنوع داشت.

با ظهور آی پد و تبلت، دیگر لازم نیست لپ تاپ خود را که حجم بیشتری دارد با خود به سفر ببرید. اگر هم سفرتان کوتاه است و تبلت ندارید تا رسیدن به هتل با تلفن همراه هوشمند کار خود را انداخته و سپس در هتل یا مراکز تجاری، از سایت های کامپیوتر بهره ببرید.

نکته ای برای مسافران سفرهای تجاری که قصد شرکت در جلسه و همایش دارند:

هنگام برگشت از به همراه بردن تمام پوشه و فایل های غیرضروری خودداری کنید. فقط آنهایی را انتخاب کنید که واقعا احتیاج دارید و اگر همچنان در ساک دستی تان جا نشدند از مسئول هتل بخواهید که آنها را به دفترتان ارسال کند.

نکات کاربردی در آمده کردن ساک سفری:

  1. بیش از دو جفت کفش و دو دست شلوار به همراه خود نبرید و لباس هایی که حجم بیشتر دارند را در هنگام حرکت بپوشید.
  2. برای یک هفته لباس در نظر بگیرید و اگر قرار است سفرتان چند هفته طول بکشد برنامه ای برای شستشوی لباس ها داشته باشید.
  3. رنگ لباس ها را طوری انتخاب کنید که با یکدیگر هماهنگ شوند.
  4. از آوردن چیزهایی که می گردد در حین سفر خرید خودداری کنید.
  5. در انتخاب ساک دستی دقت کنید که خیلی بزرگ نباشد و بگردد آن را به درون هواپیما برد.
  6. در هواپیما می گردد به غیر از یک ساک دستی، یک کیف یا کوله پشتی نیز همراه خود ببرید، بنابراین وسایلی مانند لپ تاپ، کیف پول و دیگر وسایل شخصی را در آن کیف بگذارید.
  7. به جای آنکه لباس هایتان را تا کنید آنها را رول کنید. این کار باعث می گردد تا از چروک شدن لباس هایتان جلوگیری گردد.
منبع: الی گشت

به "سفری دو هفته ای فقط با یک ساک سفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری دو هفته ای فقط با یک ساک سفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید