صورت های اقتصادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آنالیز شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تهران (پانا) - مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت بر اساس اعلام نماینده سازمان حسابرسی در جلسه مجمع عمومی این شرکت، صورت های اقتصادی طبق استانداردهای حسابداری، مطلوب ارزیابی شد.

صورت های اقتصادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آنالیز شد

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور گفت: صبح امروز چهارشنبه 9 شهریور مجمع عمومی سالیانه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار و اعضای مجمع گزارش مطلوب شرایط حسابداری شرکت را تأیید کردند.

کیانپور توضیح داد: بر اساس گزارش حسابرسی مجمع عمومی، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیروز شد برای دومین سال متوالی صورت های اقتصادی شرکت مطلوب ارزیابی شده است.

نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید به عنوان شرکت حاکمیتی باقی بماند

مهدی نورایی سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: فعالیت های حاکمیتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک غیر قابل واگذاری است و به عنوان سازمان پایش و کنترل پروژه های عمرانی کشور به فعالیت های حاکمیتی خود ادامه دهد.

نورایی گفت: در دولت سیزدهم با رویکرد مطلوب مدیریتی که در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شاهد آن هستیم شاهد رشد و رونق چشمگیر شاخص های عملکردی و مدیریتی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بودیم.

وی در مورد حاکمیتی شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه نمود: مجدداً اساسنامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید از سوی دولت به مجلس تقدیم گردد و مورد تصویب مجدد مجلس قرار گیرد و به عنوان یک سازمان مستقل در زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به فعالیت خود ادامه دهد.

نورایی با اشاره به اینکه عمده خدمات و فعالیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قابل واگذاری نیست ادامه داد: با توجه به اینکه ارتقا کیفیت در پروژه های ملی و استانی مهم و حساس کشور باید مطابق استانداردها و با کیفیت احداث و نگهداری گردد لذا باید این کنترل، پایش و نظارت به وسیله آزمایشگاه امین دولت انجام گردد.

وی ادامه داد: در واگذاری ها نباید بدون مطالعه و تحقیق اقدام کرد و به الگوهای سایر کشورها نیز باید توجه کرد و تصمیمی نگرفت که فرایند حکمرانی مطلوب دولت مخدوش گردد.

سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها اضافه نمود: باید باز تعریفی مجدد از مأموریت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک داشته باشیم و از بعضی امور تصدی گری شرکت نیز صیانت گردد.

نورایی اضافه نمود: واحدها و دفاتر مستقر در شهرستان ها قابل واگذاری نیست و باید بر عملکرد و فعالیت این صنف و شرکت های خصوصی نظارت نمایند.

وی درباره مجمع عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و نمایندگان اعضای مجمع عمومی شرکت برگزار گردید و عملکرد سال گذشته شرکت مورد آنالیز نهاده شد.

وی در سرانجام اضافه نمود: عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جزو گروه های برتر وزارت راه و شهرسازی از نظر سازمان امور استخدامی ارزیابی شده است که نشان از راهبری و مدیریت خوب این شرکت طی سال های اخیر بوده است.

نورایی اظهار داشت: بودجه ریزی عملیاتی و استفاده از ظرفیت های این شرکت برای توسعه کیفی زیرساخت ها، افزایش عایدی و صیانت از استقلال شرکت از موارد مهمی بود که بر آن تاکید شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "صورت های اقتصادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صورت های اقتصادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید