عکس ، شباهت فراتر از انتظار دختر فوتبالیست به رونالدینیو ، درخواست آزمایش دی ان ای برای روشن شدن ماجرا!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، شباهت شگفت انگیز یک فوتبالیست افریقایی به رونالدینیو سوژه رسانه های ورزشی در جهان شده است.

عکس ، شباهت فراتر از انتظار دختر فوتبالیست به رونالدینیو ، درخواست آزمایش دی ان ای برای روشن شدن ماجرا!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه میشه مینیس، فوتبالیست زن افریقای جنوبی، به علت شباهت باورنکردنی به رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل، شهرتی جهانی پیدا نموده و بسیاری از فوتبالدوستان حتی خواهان آزمایش DNA برای روشن شدن ماجرا شده اند.

مینیس 21 ساله در تیم باشگاهی مالمودی سانداونز افریقای جنوبی بازی می نماید و طی روزهای اخیر عکس او کنار رونالدینیو به وسیله هزاران کاربر شبکه های اجتماعی منتشر شده و بیشتر رسانه های ورزشی جهان نیز به این موضوع پرداخت نموده اند.

مینیس استعداد فوتبالی بالایی دارد و فصل گذشته 23 گل برای تیمش به ثمر رساند تا نقش مهمی در فتح لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان زنان افریقا داشته باشد.

رونالدینیو 20 سال پیش سفری به افریقای جنوبی داشته و بعضی از کابران شبکه های اجتماعی با استناد طنزآمیز به همین موضوع معتقدند که مینیس فرزند ناشناخته اوست. آنها درخواست آزمایش DNA برای روشن شدن موضوع را نموده اند. اگرچه در واقع مینیس فرزند رونالدینیو نیست اما شباهت بیش از میزان او به اسطور برزیلی و استعداد فوتبالی بالایش باعث جلب توجه شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، شباهت فراتر از انتظار دختر فوتبالیست به رونالدینیو ، درخواست آزمایش دی ان ای برای روشن شدن ماجرا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، شباهت فراتر از انتظار دختر فوتبالیست به رونالدینیو ، درخواست آزمایش دی ان ای برای روشن شدن ماجرا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید