فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، Trumpchi ES 9 در پنج رنگ بیرونی شامل مشکی، سفید، سبز، خاکستری و نقره ای و بعلاوه در دو سبک Traveler و Dragon Wings برای مصرف کنندگان در دسترس است.

فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد

به گزارش خبرآنلاین؛ طبق اعلام این خودروساز، طراحی مدل Traveler از کوه اورست الهام گرفته شده است. از کنار، ستون های B، C و D به رنگ مشکی درآمده اند تا جلوه سقف معلق ایجاد گردد. این خودرو بر روی رینگ های 19 یا 20 اینچی می ایستد. میزان این خودرو 5110/1976/1780 میلی متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی متر اعلام شده است.

نسخه Traveler مجهز به یک بخش ذخیره سازی مربعی است که طبق گفته GAC، یک کوله پشتی مسافرتی چند منظوره منحصر به فرد است.

فضای داخلی در سطح وسیعی از مواد نرم پوشانده شده و دارای سه تم رنگی است. صفحه نمایش 12.3 اینچی فول ال سی دی کیلومترشمار، صفحه نمایش مرکزی 14.6 اینچی با تراشه داخلی کوالکام اسنپدراگون 8155 و هدآپ دیسپلی همراه با واقعیت افزوده، از جمله امکانات حاضر در این خودرو هستند.

علاوه بر این، آخرین نسل از زیست بوم متصل رانندگی هوشمند ADiGO 4.0 که از عملکرد های پیشرفته یاری رانندگی پشتیبانی می نماید هم در ترامپچی ES 9 حضور دارند.

خودروی تازه گک در دو مدل شش و هفت نفره موجود است. به گفته گک، 42 ماده جاذب صدا در کل خودرو وجود دارد، از جمله شیشه جلوی کاهش دهنده صدای آکوستیک و پنجره های ردیف جلو با ضخامت 5 میلی متر.

Trumpchi ES 9 بر روی پلت فرم i-GPMA گک ساخته شده است. پیشرانه ترامپچی ES 9 متشکل از یک موتور هیبریدی 2.0 TM، یک موتور الکتریکی و یک گیربکس هیبریدی اختصاصی GMC 400 است.

موتور 2.0 T دارای حداکثر قدرت 187 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 330 نیوتن متری است، در حالی که موتور الکتریکی 147 اسب بخار قدرت دارد. بسته باتری لیتیومی سه تایی 25.57 کیلووات ساعتی آن، برد الکتریکی خالص 143 کیلومتری (CLTC) را فراهم می نماید و برد جامع کروز آن به 1215 کیلومتر می رسد.

منبع: فرارو

به "فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید