لغو محدودیت ساعات کاری اصناف اسفراین

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، رئیس اتاق اصناف اسفراین گفت: با تصویب ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خراسان شمالی، ساعات کاری همه صنوف به روال قبل بازگشت.

لغو محدودیت ساعات کاری اصناف اسفراین

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از ایرنا، حسین نامجو گفت: این تصمیم از امروز، 27 اسفند اجرایی شده است. اصناف و بازاریان باید تجمع افراد و مشتریان را در محل کسب و کار خود مدیریت نمایند.

او اضافه کرد: اتاق اصناف هیچ دخالتی در این تصمیم نداشته و فقط مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان را اجرا می نماید.

نامجو گفت: اگر چه بعضی از اصناف به صورت خودجوش به علت شیوع ویروس کرونا محل کسب و کار خود را برای حفظ سلامت خود و مردم تعطیل کردند اما استقبال اصناف از مصوب ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زیاد است.

شماری از شهروندان اسفراینی مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را خلاف دعوت مسئولان به در خانه ماندن مردم و حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانستند.

ساعات کاری اصناف غیر ضروری اسفراین هفته گذشته با مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا از ساعت 8 صبح تا 16 محدود و کمتر از یک هفته با مصوبه همین ستاد این تصمیم ملغی شد.

این تصمیم در حالی گرفته شده که به گفته رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین، این شهرستان از لحاظ ابتلا به شیوع کرونا نسبت به میانگین استانی وصعیت نگراننماینده ای دارد و طبق آخرین آمار در روز دوشنبه تعداد 25 نفر در این شهرستان آزمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده است و هم اکنون 20 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

اسحاق ایلدرآبادی رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین روز یکشنبه نسبت به رشد صعودی آمار بیماران کرونا در این شهرستان هشدار داد و گفت اگر مردم مسائل بهداشتی و ترددهای غیر ضرور در بازار و اجتماعات را مراعات ننمایند در هفته های آینده به شرایط قرمز خواهیم رسید.

بازار اسفراین همه ساله در آستانه سال نو شلوغترین روزهای سال را تجربه می نماید که سال جاری به شیوع ویروس کرونا و محدودیت ساعات فعالیت و دعوت مردم به خانه ماندن کمی از شلوغی آن کم شده بود.

طبق اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا به امروز 16 نفر از مبتلایان به کرونا در این استان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و 5 نفر نیز درگذشته اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "لغو محدودیت ساعات کاری اصناف اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو محدودیت ساعات کاری اصناف اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید