مربی پیکان: امیدوارم در بازی با فولاد حرمت ها حفظ گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال پیکان با بیان این که وقتی مربی در کنار زمین به دلیل فشار بازی دچار استرس می گردد، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید، گفت: امیدوارم فردا حرمت ها حفظ گردد و مسئله ای از بابت نیمکت های دو تیم برای حریفان به وجود نیاید و خیلی دوست داریم بازی فردا محبت آمیز به سرانجام برسد و برای کسی مسئله ای پیش نیاید.

مربی پیکان: امیدوارم در بازی با فولاد حرمت ها حفظ گردد

حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، اظهارکرد: یکی از تیم هایی که امکانات بسیار قوی و خوبی در اختیار دارد، فولاد خوزستان است و یک جنگ نابرابر بین فولاد و پیکان از نظر امکانات و بودجه است.

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، وی بیان نمود: تیم خیلی خوب و منسجمی داریم ولی متاسفانه برای بازی فردا دو بازیکن محروم داریم و سه، چهار بازیکن مان هم به شدت سرما خورده اند و نتوانستند تیم را همراهی نمایند ولی خیلی مصمم و با انگیزه آماده بازی با فولاد هستیم و امیدواریم با یک بازی خوب به اهداف مان دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره شلوغ کاری نیمکت بعضی تیم ها کنار زمین نیز مطرح نمود: وقتی مربی در کنار زمین دچار استرس به خاطر فشار بازی می گردد، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید ولی امیدوارم فردا حرمت ها حفظ گردد و مسئله ای از بابت نیمکت های دو تیم برای حریفان به وجود نیاید زیرا حرمت ها در آینده راه و روش دوستی را فراهم می نماید و خیلی دوست داریم بازی فردا محبت آمیز به انتها برسد و برای کسی مسئله ای پیش نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان فردا برای کسب یک امتیاز بازی می نماید؟ گفت: برای کسب سه امتیاز برنامه ریزی کردیم و درست است که از نظر مهره دچار کمبود هستیم اما روی نقاط ضعف و قوت حریف خیلی خوب کار کردیم و امیدواریم بازیکنان تمریناتی که در طول هفته داشتیم را اجرا نمایند و با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنیم.

پاشایی درباره غایبان پیکان در بازی با فولاد نیز مطرح نمود: حسین پورامینی و ابراهیم صالحی را به دلیل محرومیت نداریم و متاسفانه سه چهار بازیکن مان نیز سرمای شدید خوردند و نمی توانند تیم را همراهی نمایند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا بینندگان و هر دو تیم از بازی لذت ببرند و مسئله ای از بابت بی احترامی ها به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی پیکان: امیدوارم در بازی با فولاد حرمت ها حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پیکان: امیدوارم در بازی با فولاد حرمت ها حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید