اخبار صنعت

جنجال تصاویر هجوم مارهای سمی به سواحل یک شهر شمالی کشور ، واکنش محیط زیست ؛ 4 گونه مار سمی در مازندران زندگی می نمایند

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران شایعه ورود مارهای سمی به سواحل بابلسر را رد کرد.

14 شهریور 1402

درختان ماه، روی زمین کاشته می شوند ، رشد بذرها در فضاپیمای اوریون!

ناسا میخواهد با یاری مراکز دانشگاهی و موسسات آموزشی یک جنگل از درختان منحصربه فرد با شجرنامه از بذرهایی که در ماه رشد نموده، ایجاد نمایند.

6 شهریور 1402

نتایج پژوهش 10 ساله گوگل درباره خواب های انسان

خبرنگاران- مهدی نقی پور؛ گوگل آنالیز نموده است که مردم جهان چگونه از کشورها، فرهنگ ها و زبان های مختلف خواب های خود را دراین وبسایت، جستجو می نمایند. گوگل در این پژوهش متوجه شده است که خیلی از رویا های مردم جهان تکراری است.

22 مرداد 1402

آشنایی با بزرگترین ترندهای آرایش برای سال 2023

مینیمالیسم یا ماکسیمالیسم، هیچ محدودیتی در ترندهای آرایشی 2023 وجود ندارد. از رژگونه های سرخ و اغراق شده تا آرایش نئونی؛ 2023 مجموعه ای تکامل یافته از ترندهای آرایشی قرن اخیر را در دل خود جای داده است. کافی است کمی در بین ژورنال ها و وبسایت های آرایشی بچرخید...

18 مرداد 1402

نشست آنالیز نظام مسائل مرتبط با پایگاه های میراث ملی و جهانی خوزستان برگزار گردید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نشست آنالیز نظام مسائل مرتبط با پایگاه های میراث ملی و جهانی خوزستان برگزار گردید.

11 مرداد 1402

معرفی برج العرب دبی

برج العرب دبی برای بسیاری از اهالی سفر احتیاج به معرفی ندارد. رد پای این هتل 5 ستاره که نامش مترادف تجمل، عظمت و هر عجیب و دست نیافتنی ست در بسیاری از فیلم های محبوب دنیا و حتی کنسرت ها دیده می گردد. بدین ترتیب از برج العرب می توان به عنوان نماد شکوه دبی...

10 مرداد 1402

طوفان در راه است ، هشدار هواشناسی به همه استان ها ؛ از سیل و صاعقه تا وزش باد شدید و گرد و خاک

سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی و 2 هشدار زرد از مخاطرات جوی همانند سیل و صاعقه و وزش باد شدید و گرد و خاک در استان های مختلف کشور اطلاع داد.

4 مرداد 1402

طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با سیب زمینی ، سریع و راحت

یک خانه، یک اجاق گاز، یک غذای گرم و رایحه دلنشینی که تمام فضا را پر نموده است. فرقی ندارد صبح باشد و مثلاً در حال تهیه بشقاب صبحانه انگلیسی هستید یا موقع ناهار و شام و در تدارک تهیه یک وعده غذایی دلچسب باشید. در این تصویر لذتی غیرقابل انکار وجود دارد. قبلاً...

1 مرداد 1402

همبرگرتان را چاپ کنید

بیومیمیکری یا زیست تقلید روش کاری یک استارت آپ اسپانیایی برای چاپ سه بعدی گوشت است.

28 تیر 1402

اینفوگرافیک ، این 5 کشور بزرگ ترین تولیدکنندگان نفت اوپک هستند ، جایگاه ایران را ببینید

آژانس بین المللی انرژی گفت فراوری روزانه نفت ایران در پنجمین ماه امسال میلادی 80 هزار بشکه افزایش یافته و به 2 میلیون و 870 هزار بشکه رسیده است.

18 تیر 1402

چرا باید 2 میلیون دلار به بیرانوند بدهم؟ ، هدفشان تخریب من و انحراف افکار عمومی است

مالک شرکت هواپیمایی زاگرس نسبت به شایعات اخیر نسبت به حضور بیرانوند در استقلال واکنش نشان داد.

14 تیر 1402

مسئولان شبکه اجتماعی چینی در ایران ، این پلتفرم برطرف فیلتر می گردد؟

متخصصان شرکت Anext، خدمات دهنده کسب وکار دوئین (TikTok) که یکی از شرکت های برتر تجارت الکترونیک در کشور چین است، با سفر به کشورمان، فردا، یکشنبه 11 تیرماه 1402 در اتاق بازرگانی تهران حاضر می شوند تا با فعالان مالی کشورمان ملاقات و گفت وگو نمایند.

10 تیر 1402

جدایی مدیر ارشد ایرانی از اپل خبرساز شد؛ علی فرهادی کیست؟

زومیت نوشت: علی فرهادی، رهبر پروژه یادگیری ماشین اپل، از این شرکت جدا شد. یادگیری ماشین یکی از فناوری های مهم استفاده شده در بسیاری از محصولات اپل است.

1 تیر 1402

نکونام در شرایط غیرمنتظره برای آبی ها ، تصمیم مهم حجت کریمی در مورد نیمکت استقلال

پستی که نکونام دو روز پیش با پیراهن استقلال منتشر کرد و دو قلب آبی و یک تاج در کپشن نوشت، باعث شده تا فضای طرفداری بیشتر از قبل روی او نظر مثبت داشته باشند.

30 خرداد 1402

طرز تهیه ژلاتو آفوگاتو به روش کافی شاپی

ژلاتو آفوگاتو (جلاتو آفوگاتو) یکی از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار کافی شاپی است که از ترکیب ژلاتو و قهوه اسپرسو درست می گردد. در این مقاله از در به شما می گوییم که ژلاتو آفاگاتو چیست و طرز تهیه ژلاتو آفوگاتو در خانه و فوت و فن های درست کردن آن را به شما...

24 خرداد 1402

رئیسی : پیشرفت موشکی کشور با تهدید دشمن متوقف نخواهد شد

رئیسی : امروز قدرت بازدارندگی ایران برای کشورهای منطقه نقطه امنیت و صلح پایدار است و پیشرفت موشکی کشور با تهدید دشمن متوقف نخواهد شد.

19 خرداد 1402

کلاس خصوصی زبان بهتر است یا گروهی؟

اگر نمی دانید کلاس خصوصی زبان بهتر است یا تدریس گروهی، باید تمامی مشخصاتی که مربوط به کلاس گروهی و خصوصی است را بررسی کنید. انتخاب شما باید به اهداف تان بستگی داشته باشد. انتخاب شرکت در کلاس گروه یا کلاس خصوصی بیشتر به اهداف شما، روش یادگیری مورد نظر و...

19 خرداد 1402

آرامش در بازار مرغ، به زودی از سامانه معاملاتی جوجه رونمایی می شود

دبیر انجمن جوجه یکروزه با اشاره به اینکه کمبودی در تامین جوجه و مرغ نداریم، گفت: در ماه های آینده آرامش خوبی در بازار مرغ ایجاد خواهد شد.

15 خرداد 1402

سرویس و تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تابستان را جدی بگیرید

پس از گذشت چند ماه و عدم استفاده از وسایل برودتی امکان دارد بعضی از قطعات عملکرد خود را از دست داده باشند، به همین علت پیش از استفاده حتما نسبت به سرویس و یا تعمیر کولر گازی اقدام کنید. تهویه هوا در فصل تابستان با استفاده از کولرهای آبی و گازی انجام و نهایتا...

2 خرداد 1402

بسته حمایت از رشد فراوری محصولات دانش بنیان تصویب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دومین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی به ریاست محمدصادق خیاطیان رئیس هیئت عامل در محل صندوق تشکیل شد.

28 اردیبهشت 1402
تعداد: (299)