هدیه ویژه باواریایی ها به توخل

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مدیر مالی باشگاه بایرن مونیخ خاطرنشان کرد بایرن به سرمربی جدیدش قول داده که در تابستان پیش رو دست کم یک ستاره 100 میلیون یورویی در اختیارش خواهد گذاشت.

هدیه ویژه باواریایی ها به توخل

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تجهیزات شبکه، بایرن مونیخ تابستان گذشته نشان داد که از توان مالی لازم برای رقابت با غول های فوتبال اروپا در بازار جابجایی برخوردار است. میشائیل دیدریش، مدیر مالی نو بایرن، در تبادل نظریی با نشریه آلمانی بیلد می گوید بایرن مونیخ سال جاری تابستان هم دست کم یک ستاره بزرگ با قیمت 100 میلیون یورو یا بالاتر را به خدمت خواهد گرفت.

بایرن مونیخ در فصل جاری 145 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه نموده است. از جمله ستاره هایی که باواریایی ها به خدمت گرفتند می توان به سادیو مانه و ماتیس دلیخت اشاره نمود. اما تا این لحظه رکورد جابجایی بایرن در اختیار لوکاس هرناندز است که در سال 2019 با پرداخت 80 میلیون یورو از اتلتیکو به این تیم پیوست. بایرن تا این لحظه مبلغ بیشتری برای خرید یک ستاره پرداخت ننموده است.

اما به نظر می رسد این روند تابستان آینده تغییر خواهد نمود. با صحبت های مدیر مالی باشگاه تعیین شد که مدیران بایرن مونیخ قصد دارند در اولین هدیه به سرمربی نوشان رکورد جابجایی باشگاه را شکسته و ستاره ای 100 میلیون یورویی در اختیار توخل بگذارند.

میشائیل دیدریش در تبادل نظر با بیلد گفت: در خصوص خرید 100 میلیون یورویی با دو سوال روبرو هستیم. آیا ما می توانیم چنین خریدی انجام بدهیم و دیگر اینکه آیا اصلا مایل به انجام این کار هستیم؟ جواب هر دو سوال مثبت است. نمی خواهم بگویم همه چیز قطعی شده، ولی انتظارش را داشته باشید.

بایرن مونیخ ممکن است هری کین را از تاتنهام خریداری کند. او بدون شک خریدی 100 میلیون یورویی یا حتی بالاتر خواهد بود. اما بعضی رسانه های آلمانی می گویند قیمت هری کین به مراتب بیش از 100 میلیون یورو خواهد بود و باید دید آیا بایرن حاضر است چنین رقمی را برای او پرداخت کند. اولی هوینس رئیس افتخاری بایرن چند وقت پیش مخالفت خود را با خرید هری کین اظهار داشت و گفت تاتنهام تابستان گذشته کین را با پیشنهاد 160 میلیون یورویی هم واگذار نکرد. چرا خیال می کنید او سال جاری تابستان ارزانتر خواهد بود؟

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هدیه ویژه باواریایی ها به توخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه ویژه باواریایی ها به توخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید