طرفدار مهم ترین سلاح ، خمز: اگر مقابل پرسپولیس حفظ توپ نکنیم باختیم

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما بازیکنان بزرگی جذب نموده ایم و آنها باید از همان روز اول این را نشان بدهند که بازیکنان بزرگی هستند.

طرفدار مهم ترین سلاح ، خمز: اگر مقابل پرسپولیس حفظ توپ نکنیم باختیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تجهیزات شبکه، پاکو خمز درمورد ملاقات تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در خصوص شرایط تیمش، گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس که سال قبل قهرمان جام حذفی و لیگ شد و آماده ترین تیم بود؛ داریم. خودمان را برای این بازی آماده نموده ایم اما قطعاً بازی سختی داریم.

وی در خصوص اینکه مدافعان تراکتور به علت کُند بودن در بازگشت به مشکل می خورند و با توجه به این شرایط آیا می خواهد سبک بازی تراکتور را تغییر بدهد، شرح داد: خیر. نمی توانیم روش بازی مان را عوض کنیم و بازیکنان ما کُند نیستند.

سرمربی تراکتور درخصوص اینکه با توجه به موقعیت زیاد نداشتن تیمش در بازی با سپاهان آیا از عملکرد امیرحسین حسین زاده در این مسابقه رضایت دارد، گفت: بازی سپاهان یک بازی بد از همه لحاظ برای ما بود. در واقع شخصیتی که می خواستیم تا این بازی را ببریم، نداشتیم. در همه زمینه ها مشکل داشتیم و به نفع سپاهان بازی کردیم. توپ را می گرفتیم و به حریف می دادیم. آنها هم به دروازه ما نزدیک می شدند. وقتی تا این مقدار اشتباه می کنید، طبیعی است بازنده بازی هم باشید.

خمز ادامه داد: پست اصلی حسین زاده مهاجم نوک نیست اما مجبوریم از او در این پست استفاده کنیم زیرا مهاجم نداریم. حتی عارف رستمی هم بیشتر کنار خط بازی می نماید. سعی داریم مهاجمی پیدا کنیم که بیشتر به ما یاری کند و به همین علت هم تغییراتی در کار خواهد بود.

ما بازیکنان بزرگی جذب نموده ایم و آنها باید از همان روز اول این را نشان بدهند که بازیکنان بزرگی هستند. خاصیت بازیکنان خوب همین است که از همان روز اول خودشان را ثابت نمایند.

وی ادامه داد: طرفداران مهم ترین سلاح ما هستند و خیلی از آنها ممنون هستیم که در هر بازی به تراکتور یاری می نمایند اما باید از این فرصت استفاده کنم و از آنها بخواهم در بازی فردا هم رفتار خوبی داشته باشند و انرژی خود را برای تشویق تیم بگذارند. نباید حرکت ناشایستی انجام بدهند که در ادامه به ضرر باشگاه و تیم گردد. از دقیقه اول تا آخر بازی باید انرژی خود را برای تشویق تراکتور بگذارند و از کاری که ممکن است به ضرر تیم باشد، خودداری نمایند.

سرمربی تراکتور درخصوص بررسی پرسپولیس و شرایط این تیم، بیان کرد: هدف ما این است که صاحب توپ باشیم و در اختیار داشتن توپ برای ما خیلی مهم است. در بازی با سپاهان نتوانستیم حفظ توپ کنیم و باختیم. هر باری که نتوانیم مالکیت توپ داشته باشیم، کار برای تراکتور سخت خواهد شد و بازی را از دست می دهیم. بازی فردا هم همین است. باید سعی کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم که اگر این اتفاق نیفتد، محتمل است ببازیم.

خمز درمورد نفرات محروم و مصدوم تراکتور برابر پرسپولیس گفت: محروم و مصدومی نداریم(این در شرایطی است که صفا هادی به علت دریافت کارت قرمز در بازی با سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داده است.

وی افزود: به جز بردن چیز دیگری بلد نیستم و همواره فقط برای برد به زمین می روم. هیچ وقت به من یاد ندادند برای مساوی یا باخت بازی کنم. همواره برای بردن به زمین می رویم و امیدوارم بازیکنانم نیز همین ذهنیت را داشته باشند زیرا در غیر این صورت به مشکل می خوریم. مقابل پرسپولیس اگر برای مساوی به زمین بروید، قطعا می بازید. همان کاری که فصل گذشته برابر هر رقیبی در هر زمینی انجام دادیم، باید سال جاری هم انجام بدهیم و برای انجام برترین بازی مقابل هر رقیبی به زمین برویم.

سرمربی تراکتور اعلام نمود: در هفته گذشته هم تیم بد بود و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم و هم زمین شرایط خیلی بدی داشت. در آن زمین فقط باید توپ را بلند می زدیم و به هیچ وجه نمی شد روی زمین بازی کرد. برای باشگاه بزرگی مثل سپاهان که استادیوم خیلی خوبی هم دارد، این شرایط مناسب نیست و اصلا نباید اجازه بدهند بازی های لیگ برتر در این زمین نقش دنیا برگزار گردد. باید به شرایط زمین رسیدگی گردد.

خمز تاکید نمود: بازیکنان من همواره باید برای رقابت آماده باشند. برای این موضوع هیچ وقت دیر نیست. بازیکنانی داریم که کارشان این است و هر هفته باید برای رقابت کردن آماده باشند. با یک باخت نباید شرایط روحی شان بالا و پایین گرددو باید تعادل خود را حفظ کنیم. هنوز خیلی زود است که از لحاظ روحی به هم بریزیم.

وی درمورد ارزیابی اش از زمین چمن استادیوم یادگار امام، گفت: زمین شرایط خیلی خوبی دارد و الان مسئله ای ندارد اما محتمل است در زمستان دچار مشکل گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرفدار مهم ترین سلاح ، خمز: اگر مقابل پرسپولیس حفظ توپ نکنیم باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفدار مهم ترین سلاح ، خمز: اگر مقابل پرسپولیس حفظ توپ نکنیم باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید