شرایط ترافیک مرکز در اولین روز بازگشایی مدارس؛ روان یا سنگین؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، صبح امروز جلسه ستاد استقبال از مهر در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران برگزار گردید و مدیران ترافیکی و پلیس راهور ضمن پایش تصویری شرایط ترافیکی شهر تهران به ارائه دستور هایی برای مهار ترافیک پرداختند.

شرایط ترافیک مرکز در اولین روز بازگشایی مدارس؛ روان یا سنگین؟

به گزارش ایسنا، بار ها مدیران ترافیکی اعلام کردند که همزمان با شروع سال تحصیلی شاهد افزایش 25 تا 30 درصدی ترافیک در شهر تهران خواهیم بود که با اتخاذ تصمیماتی همانند ورود شش رام قطار اورهال شده، شناورسازی ساعت کار ادارات دولتی و تقویت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی سعی در مهار این ترافیک دارند.

در حالی جلسه ستاد استقبال از مهر در روز شنبه اول مهر ماه برگزار شده که به علت بین التعطیل بودن روز اول مهر تا لحظه ارسال خبر ترافیک در خیابان ها و معابر تهران روان است و مدیران شهری در روز دوشنبه سوم مهر نیز جلسه ای مشابه در مرکز کنترل ترافیک تهران برگزار خواهند کرد.

گلشنی مدیرکل حمل و نقل شهرداری تهران با اعلام عدم حضور سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری در مرکز کنترل ترافیک تهران به علت یک جلسه کاری، اضافه کرد: ترافیک اصلی مهر ماه از دوشنبه خواهد بود و به همین علت این جلسه در روز دوشنبه پس از تعطیلات نیز برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "شرایط ترافیک مرکز در اولین روز بازگشایی مدارس؛ روان یا سنگین؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ترافیک مرکز در اولین روز بازگشایی مدارس؛ روان یا سنگین؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید