چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی در تهران برگزار می شود

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تهران (پانا) - چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی، هشتم تیرماه و همزمان با روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی در تهران برگزار می شود.

چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی در تهران برگزار می شود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ داریوش بیشتر بدانید.

به گزارش سازمان پدافند غیرعامل کشور، همزمان با روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی، چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و با همکاری دانشگاه بقیه الله (عج) با حضور مسئولان لشکری و کشوری روز سه شنبه 8 تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

این همایش با تاکید بر دستاوردهای کشور در مدیریت درمان مصدومین شیمیایی و با شعار پدافند شیمیایی، تدبیر امروز، مصونیت فردا به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا، میزبان جمعی از اساتید دانشگاه، پژوهشگران و کارشناسان عرصه پدافند شیمیایی خواهد بود.

همچنین پخش زنده این مراسم از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

تبیین نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور، دفاع پزشکی در تهدیدات و مخاطرات شیمیایی، نظام پاسخ به تهدیدات و مخاطرات شیمیایی، علوم و فناوری نوین در پدافند شیمیایی و مطالبات حقوقی و بین المللی شهدا و جانبازان شیمیایی دفاع مقدس از جمله محورهای این همایش است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات این همایش به سایت پایداری ملی به نشانی https://paydarymelli.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی در تهران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی در تهران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید