چهره ای مجذوب کننده با لب هایی نرم و زیبا

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، داشتن لب های زیبا به چهره شما جلوه دلنشینی می دهد و توجه دیگران را به خود جلب می نماید. اما خب، اینجا یک مشکل وجود دارد: لب ها حساس هستند و زود آسیب می بینند. شما می توانید هم شیوه های آرایشی و هم بهداشتی جدیدی را برای پرتر به نظر رسیدن لب ها و نرم تر کردن آنها یاد بگیرید. ما به شما یاد می دهیم که برای نرم تر کردن لب هایتان چه کنید و چطور آنها را کانون توجه در صورت خود کنید.

چهره ای مجذوب کننده با لب هایی نرم و زیبا

راه چارههایی برای نرم کردن لب ها

مرحله اول: شکیبا باشید

هر راهبرد یا استراتژی خاصی که استفاده می کنید، یادتان باشد که آن را برنامه همیشگی خود کنید و به صورت مستمر انجام دهید. شاید لب های شما در همان اول، آن طور که شما انتظار دارید، نرم به نظر نرسند. قطعاً کمی زمان ضروری است تا نتیجه دلخواه خود را بگیرید.

  • برنامه مستمر شما می تواند هر روز باشد. شما می توانید بعد از مسواک زدن صبحگاهی یا شبانگاهی لب های خود را لایه برداری و تمیز کنید. این کار باید هر روز انجام گردد.
  • توصیه می کنیم که اگر از اسکراب لایه بردار استفاده می کنید، دو بار در هفته این کار را انجام دهید.

مرحله دوم: وازلین بزنید

شما می توانید مسواک یا نوک انگشت خود را به وازلین آغشته کنید و سپس آن را روی لب هایتان بمالید. وقتی وازلین را روی مسواک می زنید، انگار در حال لایه برداری هستید. مضاف بر این که وازلین به خورد لب هایتان می رود و نرم تر می گردد.

مرحله سوم: همواره اسکراب شکر برای لب هایتان استعمال کنید

شما می توانید اسکراب لب عسلی درست نموده و هم برای لایه برداری و هم مرطوب کردن لب هایتان بهره ببرید. این کار باعث فوق العاده نرم تر شدن لب هایتان می گردد.

  • یک اسکراب شکر خانگی درست کنید: یک پیمانه شکر و نصف پیمانه روغن زیتون و کمی آب را با هم مخلوط کنید و مانند خمیر روی لب هایتان بمالید.
  • البته اسکراب های شکر با دستورهای متنوع تر و زیادتری وجود دارد که می توانید بهره ببرید. این دستور معمولاً چند ترکیب ساده مثل شکر، روغن زیتون و آب دارد که همواره به راحتی در دسترس است.

مرحله چهارم: از چای کیسه ای بهره ببرید

این ترفند ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما دانشمندان نشان داده اند که چای کیسه ای می تواند پوست را بازسازی کند. بعد از اینکه چای کیسه ای را داخل آب جوش فرو کردید، فوراً آن را به مدت 3 تا 5 دقیقه روی لب هایتان بگذارید. خودتان متوجه خواهید شد که لب هایتان چقدر نرم شده است.

  • برای این کار، می توانید از هر نوع چای کیسه ای بهره ببرید. چای سبز خیلی خوب است زیرا حاوی آنتی اکسیدان است.
  • قبل از اعمال چای کیسه ای روی لب هایتان، آن را فشار دهید تا آب اضافی اش گرفته گردد.

مرحله پنجم: از پمادها یا ژل های برق لب مرطوب کننده بهره ببرید

یک نکته خوب و طلایی: بهتر است چند نوع ژل یا پماد لب متفاوت داشته باشید و آن را در کیف و ژاکت های مختلف بگذارید. در این حالت است که مطمئن هستید همواره یکی از آنها را همراه خود دارید.

مرحله ششم: از رنگ، طعم و عطر استفاده نکنید

افزودنی های مصنوعی منجر به خشک شدن لب ها و ناسالم به نظر رسیدن آنها می گردد. استفاده از محصولات طبیعی برترین راه چاره برای سلامت لب های شما و نرمی همیشگی آنهاست.

منبع: فوت و فن

به "چهره ای مجذوب کننده با لب هایی نرم و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره ای مجذوب کننده با لب هایی نرم و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید