کرم آرد را این گونه بپزید تا مزه گوشت بدهد! ، یاری به کاهش آلودگی های زیست محیطی با خوردن حشرات!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دانشمندان بر این باورند که حشرات را می توان با طعم هایی شبیه گوشت ارائه کرد و از آنها به عنوان جایگزینی سازگار با محیط زیست برای گوشت سنتی استفاده کرد.

کرم آرد را این گونه بپزید تا مزه گوشت بدهد! ، یاری به کاهش آلودگی های زیست محیطی با خوردن حشرات!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه و به نقل از گاردین، کرم آرد، شکل لاروی سوسک کرم آرد، به وسیله محققانی با شکر پخته شد که نتیجه آن طعم دهنده ای شبیه گوشت است که می تواند روزی در غذا به عنوان منبع پروتئین استفاده گردد.

در حالی که کرم های خوراکی تا به امروز بیشتر به عنوان تنقلات برای حیوانات خانگی یا طعمه در حین ماهیگیری استفاده می شده اند، اما اکنون دانشمندان تصور می نمایند که آنها به عنوان یک منبع غذایی برای انسان ها می توانند به دریافت طعم های قابل تشخیص گوشت بدون تأثیرات مضر بر آب و هوا یاری نمایند.

این هی چو، محقق دانشگاه وونکوانگ در کره جنوبی می گوید: حشرات یک منبع غذایی مغذی و سالم با مقادیر زیادی اسیدهای چرب، ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و پروتئین با کیفیت بالا مانند گوشت هستند.

بسیاری از مردم به طور جدی پروتئین حیوانی را در رژیم غذایی ما دوست داشته و به آن احتیاج دارند. با این حال، دامداری سنتی نسبت به خودروها، گازهای گلخانه ای بیشتری فراوری می نماید. از سوی دیگر، پرورش حشرات در مقایسه با دامداری سنتی تنها به کسری از زمین، آب و خوراک احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید:

  • فواید باورنکردنی خوردن کرم ابریشم! | فراوری شکلات و شیرینی و خرد کرد روی پیتزا

چو گفت که حشرات خوراکی، مانند کرم های خوراکی و جیرجیرک، ابرغذایی هایی هستند که مدت ها به وسیله جوامع آسیایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می گرفتند. با این حال، مردم در اروپا و آمریکای شمالی به رغم کوشش های اخیر چندین رستوران و سوپرمارکت برای ارائه گزینه های حشرات برای مصرف نمایندگان، عموما در خصوص خوردن آنها سخت گیرتر هستند.

مطالعه تازه، که این هفته به انجمن شیمی آمریکا ارائه خواهد شد، نشان داد که طعم ها زمانی آزاد می شوند که کرم های آرد با شکر گرم می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرم آرد را این گونه بپزید تا مزه گوشت بدهد! ، یاری به کاهش آلودگی های زیست محیطی با خوردن حشرات!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرم آرد را این گونه بپزید تا مزه گوشت بدهد! ، یاری به کاهش آلودگی های زیست محیطی با خوردن حشرات!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید