حدس ها مبنی بر ریاست یک زن بر سازمان میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه هنوز به طور رسمی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام نشده است، گفت: شنیده ها حاکی از ریاست یک زن بر این سازمان است و پیش بینی می شود رئیس جمهور فردا در هیئت دولت این فرد را معرفی کند.

حدس ها مبنی بر ریاست یک زن بر سازمان میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار اجتماعی وبلاگ تجهیزات شبکه، با توجه به انتشار اخباری مبنی بر معرفی زهرا احمدی پور به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در شبکه های مجازی ضیایی پرور مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی به وبلاگ تجهیزات شبکه گفت: ما نیز این خبر را از شبکه های مجازی شنیدیم و تا این لحظه به طور رسمی فرد مورد نظر به عنوان ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی نشده است.

وی در ادامه بیان داشت: کما اینکه بنده نیز پیام این شبکه های مجازی را برای یکی از مسئولان مطلع ارسال کردم و وی در جواب پیام بنده یک ان شاءالله فرستاد و این در حالی است که شب گذشته متوجه شدیم که رئیس جمهور یک خانم را برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب کرده است ولی هنوز از نام و عنوان این فرد اطلاع رسمی نداریم.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه هنوز به طور رسمی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام نشده است، گفت: شنیده ها حاکی از ریاست یک خانم بر سِمت این سازمان است و پیش بینی می شود رئیس جمهور فردا در هیئت دولت این فرد را معرفی کند.

ضیایی پرور در پایان اعلام کرد: با این وجود به محض اینکه به طور رسمی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام شود ما نیز متعاقبا آن را رسانه ای خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

به "حدس ها مبنی بر ریاست یک زن بر سازمان میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدس ها مبنی بر ریاست یک زن بر سازمان میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید