6 علت برای سفر به نروژ

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سفر به نروژ

نروژ، یکی از ماجراجویانه ترین و لوکس ترین مقاصد گردشکری جهان شناخته می گردد و در این کشور می توان چشم اندازهای زیبایی از صخره های ساحلی، قله های برفی، تپه های جنگلی، فلات هایی با شیب تند و صخره های قدیمی و باستانی دید و برترین صحنه های حیات وحش اروپا را فقط و فقط در نروژ باید جستجو کرد. اگر یکبار به این کشور سفر کنید، احتمالا هر کاری می کنید تا برای همواره در آن بمانید! خبرنگاران به شما6 علت برای سفر به نروژ ارائه می دهد:

6 علت برای سفر به نروژ
  • نورهای شمالی

برترین فرصت دیدن پدیده نورهای شمالی و شفق قطبی را فقط در نروژ می توانید ببینید. آسمان های وسیع و گسترده ای که از آلودگی های نوری به دورند، بازی زیبایی از رنگ و نور را به نمایش می گذارند. البته اگرچه مدار قطب شمال تنها جای خوب برای دیدن پدیده نورهای شمالی نیست، اما به علت آسمان صاف و بسیار پاکی که دارد، برترین جا برای دیدن این پدیده خارق العاده است.

  • سافاری با هاسکی های دوست داشتنی

اگر همواره در آروزی سورتمه سواری و سرخوردن روی برف بوده اید، سورتمه سواری با سگ، یکی از کارهایی است که باید امتحان کنید. در سورتمه سواری نروژی، از سگ های زیبا و دوست داشتنی هاسکی استفاده می گردد و این شانس هم به شما داده خواهد شد تا به آنها غذا بدهید و خودتان مراقبشان باشید. تجربه بی نهایت شگفت انگیزی که به تنهایی می تواند علتی عالی برای سفر به سرزمین یخ و برف باشد.

  • اقامتگاه ها و هتل ها

شاید اولین بار باشد که می شنوید هتل ها، علت سفر مردم باشند. اما در نروژ این موضوع دقیقا یکی از دلایل جهانگرد ها است. اگر در پی جایی غیر معمول و غیر عادی برای اقامت می شد، نروژ مقصد شماست و در واقع در نروژ، برخی از هتل ها خود به تنهایی یک جاذبه ی گردشگری اند. می توانید در یکی از دوردست ترین منطقه ها نروژ در هتلی کاملا ساخته شده از یخ بمانید و ماجراجویی را به سبک قطبی اش تجربه کنید! از خوردن ماهی کباب شده روی آتش با چوب درختان گرفته تا جابه جایی با گوزن ها و سگ های هاسکی به جای ماشین! البته هتل های یخی نروژ هتل هایی با امکانات بسیار خوب در حد یک هتل 4 ستاره هستند. این هتل ها هر سال دوباره ساخته می شوند.

  • جشن کریسمس را در لاپلند دیدن کنید (Lapland)

اگر دوست دارید تا یک کریسمس بسیار متمایز، متفاوت تر از هر نقطه دیگری در جهان ببینید، باید به لاپلند نروژ بروید. در لاپلند، یک زمستان جادویی را با فرهنگ منحصر بفرد مردم سامی، سافاری با هاسکی های دوست داشتنی، شفق های قطبی و نورهای شمالی و چشم اندازهای پاک و کم نظیر بگذرانید و عید سنتی نروژی ها را از نزدیک ببنید. حتی شاید توانستید یک بابا نوئل واقعی را از نزدیک ببیند!

  • پیاده روی در بی مانندترین منظره ها جهان

تعدادی از زیباترین کوهستان ها و منطقه ها سرسبز جهان در این کشور قرار دارند. به دره زیبای Reisa برید، در جنگل های انبوه و بزرگ خودتان را غرق کنید و غرق در زیبایی بلندترین آبشارهای نروژ شوید.

  • به دیدن نشستن وال ها در خورشید نیمه شب های تابستانی

در سرزمینی که به غروب تبدی خورشیدهایش معروف است، می توانید به مدار شمالی سرزمین نروژ بروید تا در آنجا شگفت انگیزترین و کمیاب ترین حیات وحش جهان را نظاره کنید. تعدادی از گونه های نایاب نهنگ های کوهان دار در این قسمت نروژ زندگی می نمایند.

منبع: الی گشت

به "6 علت برای سفر به نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 علت برای سفر به نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید