در پی به خاتمه رسیدن فصل برای دمبله مصدوم؛ بارسلونا به دنبال مهاجم جایگزین

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، با به انتها رسیدن فصل برای بازیکن گرانقیمت فرانسوی، کوشش های باشگاه بارسلونا برای یافتن جانشینی برای او شروع شد.

در پی به خاتمه رسیدن فصل برای دمبله مصدوم؛ بارسلونا به دنبال مهاجم جایگزین

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، پس از اینکه اعلام شد عثمان دمبله به خاطر تبعات جراحی روی پای آسیب دیده اش نمی تواند تا خاتمه فصل تیمش را همراهی کند، باشگاه آبی واناری پوش کوشش برای جایگزین کردن بازیکنی با این ستاره فرانسوی را آغاز نموده اند.

دمبله بار دیگر آسیب جدی دیده و این بار از همان ناحیه ای مصدوم شده که 3 سال پیش در جریان بازی با ختافه شد. همه شواهد حاکی از احتیاج دوباره این بازیکن فرانسوی به جراحی و خانه نشینی 3 تا 4 ماهه او از میادین دارد. با توجه به اینکه دمبله بعد از بازی با دورتموند هنوز نتوانسته در هیچ دیداری برای بارسا به میدان برود، بارسا قانوناً قادر است بازیکن جدیدی به جای او جذب کند. پس از تأیید پزشکان مبنی بر خانه نشینی چندماهه دوباره دمبله، بارسا از قانون شماره 124.3 فدراسیون فوتبال اسپانیا بهره خواهد برد؛ قانونی که به یک باشگاه حق می دهد در طول فصل به جای بازیکنی که بیش از 5 ماه مصدوم باشد، بازیکن جدیدی جذب کند، با این حال بازیکن جدید یا باید بدون تیم و قرارداد باشد یا شاغل در لالیگا. غیر از این 2 حالت ممکن نیست و البته او نمی تواند در لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان برود چون فرصت ارسال لیست تیم ها برای مرحله حذفی به خاتمه رسیده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "در پی به خاتمه رسیدن فصل برای دمبله مصدوم؛ بارسلونا به دنبال مهاجم جایگزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی به خاتمه رسیدن فصل برای دمبله مصدوم؛ بارسلونا به دنبال مهاجم جایگزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید