اعتراف سرمربی خارجی؛ قهرمانی حق پرسپولیس بود ، اشتباه من از بازیکنان تیمم بیشتر بود

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سرمربی تراکتور گفت: می خواهم این را بگویم که شاید اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه در سرانجام رقم خورد.

اعتراف سرمربی خارجی؛ قهرمانی حق پرسپولیس بود ، اشتباه من از بازیکنان تیمم بیشتر بود

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه پاکو خمز پس از ملاقات دو تیم تراکتور و استقلال که با پیروزی 7 بر یک آبی پوشان همراه بود در نشست خبری در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بیان نمود: تیمی قهرمان می گردد که حقش است. فکر می کنم رقابت بالای جدول بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان خیلی تنگاتنگ بود و هر کدام می توانستند قهرمان شوند و در نهایت پرسپولیس این رقابت را برد و این قهرمانی حقش بود.

او در خصوص شکست هفت بر یک مقابل استقلال گفت: خیلی ساده می توان شرایط بازی را شرح داد. فکر می کنم وقتی یک مربی روزش نیست، از بازی گرفته تا چینش ترکیب، مرتکب اشتباه می گردد، بازی به این شکل می گردد. می خواهم این را بگویم که شاید اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه در انتها رقم خورد.

خمس در خصوص برنامه فصل بعد خود گفت: فعلا برنامه ام این است که باید به تعطیلات بروم و بعد از آن برای بستن یک تیم خوب برای فصل بعد کوشش کنیم.

او در خصوص کلیپی که در اسپانیا منتشر شد و این کلیپ مربوط به واکنش پیکه نسبت به سرمربیگری او در تیمی به نام تراکتور بود، توضیح داد: من چیزی ندیده ام!

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسپولیس که تراکتور در زبان اسپانیایی به چه معنی است؟ تاکید نمود: تراکتور

منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراف سرمربی خارجی؛ قهرمانی حق پرسپولیس بود ، اشتباه من از بازیکنان تیمم بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف سرمربی خارجی؛ قهرمانی حق پرسپولیس بود ، اشتباه من از بازیکنان تیمم بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید