خروجی نو پرسپولیس معین شد ، آشفتگی گل محمدی با قلم قرمز روی بازیکن مورد علاقه!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با تصمیم مسئولان فوتبال دچار آشفتگی فکری شده است، تصمیم به کنار گذاشتن یکی از مدافعان خود گرفته است.

خروجی نو پرسپولیس معین شد ، آشفتگی گل محمدی با قلم قرمز روی بازیکن مورد علاقه!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه آنلاین، باشگاه پرسپولیس در حالی جابجایی تابستانی خود را ادامه می دهد که همچنان تکلیف فهرست نهایی این تیم برای شرکت در بیست و سومین دوره لیگ برتر تعیین نیست.

طبق قوانین نو جابجاییی لیگ برتر هر باشگاه تنها 19 بازیکن بالای 23 سال می تواند در فهرست داشته باشد. مخالفت باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای تغییر این دیدگاه نیز کارساز نشد تا فعلا همین روند را پیش بگیرند.

تغییر قوانین لیگ برتر باعث سردرگمی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای ارائه فهرست نهایی بازیکنان خود شده است. او پس از جذب محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریگی با خروج عیسی آل کثیر روبرو شد تا حالا دنبال جذب مهاجم برای تقویت خط حمله تیمش باشد.

او پس از قطع امید از حضور شهریار مغانلو دنبال جذب مهاجم خارجی با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست اما فعلا گزینه نهایی را معرفی نکرده است. با این حال یحیی برای خالی کردن فهرست پرسپولیس چاره ای جز کنار گذاشتن بازیکنان فعلی اش ندارد.

گل محمدی ابتدا تصمیم به کنار گذاشتن وحدت هنانوف داشت اما با توجه به شرایط تیمش حالا میخواهد فرشاد فرجی را از جمع سرخپوشان جدا کند. او در روزهای ابتدایی جابجایی با پیشنهاد یک تیم لیگ رجحان روبرو شد اما شرایط مالی خوبی نداشت تا در پرسپولیس ماندنی گردد. با این حال فرجی حالا گزینه جدی کنار رفتن از جمع هم تیمی هایش است و باشگاه نیز منتظر دریافت نوترین پیشنهاد برای انتقال اوست. در غیر این صورت چاره ای جز فسخ قرارداد این بازیکن برایش باقی نخواهد ماند.

گل محمدی تصمیم نهایی خود را تا دوم مردادماه خواهد گرفت تا بازیکن خروجی فرصت پیدا کردن تیم از لیگ برتر را داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خروجی نو پرسپولیس معین شد ، آشفتگی گل محمدی با قلم قرمز روی بازیکن مورد علاقه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروجی نو پرسپولیس معین شد ، آشفتگی گل محمدی با قلم قرمز روی بازیکن مورد علاقه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید