اکران محمد رسول الله(ص) در شاهرود، فیلم کوروش کبیر کلید خورد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، فیلم محمد رسول الله (ص) در حالی در سینما فرهنگ شاهرود به اکران درآمد که بازیگر نقش زهیر عموی پیامبر(ص) از هنرمندان مؤثر شهرستان شاهرود نیز در اولین اکران حضور داشت.

اکران محمد رسول الله(ص) در شاهرود، فیلم کوروش کبیر کلید خورد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این مراسم ضمن تبریک روز ملی سینما، تقارن آن با اکران پروژه بزرگ محمد رسول الله (ص) را سرشروع خوشی در هنر سینمای شاهرود دانست و گفت: همراه و همگام بودن مسئولان یاری شایان ذکری به پیشرفت هنر خواهد نمود.

جان محمد خوب پور، صبوری خانواده های هنرمندان را عامل موفقیت این حوزه معرفی کرد و افزود: حضور بازیگرانی از شاهرود در فیلمی به این اهمیت می تواند بر توانمندی های هنرمندان شاهرودی صحه بگذارد.

وی همچنین پیغام مجید مجیدی که از مونترال کانادا به مناسبت اکران این فیلم در استان سمنان فرستاده بود را قرائت کرد که در بخشی از این پیغام آمده بود: من یقین دارم که همگی ما دعوت شدیم. یکی از شرق، یکی از غرب، یکی از ایتالیا، یکی از آمریکا، یکی از صربستان، یکی از آلمان، یکی از شمال، یکی از جنوب، یکی از خراسان، یکی از هرمزگان، یکی از گیلان، یکی از بوشهر، یکی از استان دارالمؤمنین سمنان، هادی آقا حسینی و یکی بنام علی اصغر خطیب زاده عزیز که با بازی بی بدیلش خوش درخشید در فیلم پیغامبر و امشب شما را دعوت به تماشای ذکر مقدس نام محمد و آل محمد می کنیم.

فیلم برداری کوروش کبیر در شاهرود کلید خورد

در حاشیه اکران این فیلم بازیگر نقش زهیر نیز در مصاحبه با وبلاگ تجهیزات شبکه از این که توانسته این نقش را به خوبی بازی کند و یادی ماندگار از خود در این پروژه برجا بگذارد، ابراز خرسندی کرد و گفت: یقین دارم نگاه پرمهر پیغامبر خوبی ها حضرت محمد (ص) در این مجموعه همراه ما بود و همه جا دست یاریگرش را می شد احساس کرد.

هادی آقا حسینی بابیان این مطلب که سراسر دو سال کار خاطرات تلخ و شیرینی به همراه داشت و اگر لطف حضرت حق و پیغامبر مکرم اسلام نبود یکی از چشمانم را ازدست داده بودم، گفت: شیرین ترین خاطره ام از کار این است که با کمترین اشتباه و در اولین برداشت صحنه ها به اجرا درمی آمد.

وی همراهی، همدلی و همکاری عوامل پشت صحنه و بازیگران را عامل موفقیت چشمگیر این اثر خواند و توضیح داد: محمد رسول الله (ص) با کوشش گروه بازیگران و کارگردانی و عوامل فراوری توانست صندلی خود بین مردم را به دست آورده و نقشی ماندگار از زندگی پیغامبر (ص) بزند.

این بازیگر سینما در انتها از شروع فیلم برداری پروژه بزرگ کوروش کبیر در شاهرود نیز اطلاع داد و گفت: این پروژه با ساخت استودیو پارسه در این شهرستان و تقدیم آن به مردم شریف این خطه در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.

جلوه های پویانمایی از ویژگی های قابل تقدیر فیلم محمد رسول الله (ص)

اعظم حسینی حاضر در این برنامه بعد از اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در مصاحبه با وبلاگ تجهیزات شبکه این فیلم را به یادماندنی و خاطره انگیز دانست و ابراز امیدواری کرد عوامل فیلم کارهای بعدی را باقدرت و موفقیت بیشتری کلید بزنند.

احمد حسنی هم که سه ساعت در سالن پای این فیلم نشسته بود آن را یکی از شاهکارهای سینمای ایران معرفی کرد و افزود: خدا رو شکر می نماید که توانستم این گونه از نزدیک و ملموس کودکی پیغامبرش را روی صحنه نمایش ببینم.

خواهر و بردار نوجوانی هم که در اکران فیلم حضور داشتند با اشاره به اینکه فیلم از لحاظ کیفیت و جلوه ویژه به سمت سینمای هالیوود پیش رفته و داستان ندارد، گفتند: ویژگی خاص فیلم بخش های پویانمایی قوی فیلم مثل پرندگان ابابیل و طغیان دریا و تغییرات آسمان در شب ستاره باران بود.

در انتها این مراسم از هنرمندان شهرستان شاهرود مهیا حسامی پیله رود، رضا سخایی، مجید پازوکی، سید حمید میری، سعید شهابی، سعید هاشمی، مرضیه رابطی، سید عبدالله اقوی، حامد نمازی با اهدای لوح و شاخه گل تقدیر شد و یاد و خاطره دو هنرمند فقید شادروان طاهریان و شیرازیان نیز گرامی داشته شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اکران محمد رسول الله(ص) در شاهرود، فیلم کوروش کبیر کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران محمد رسول الله(ص) در شاهرود، فیلم کوروش کبیر کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید