بازسازی آخرین بازی سه گانه Sam &ampamp Max در سال 2023 عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سم و مکس، پلیس های بامزه، این بار به لطف بازسازی آخرین بازی سه گانه ماجرایی اشاره و کلیک Sam & Max که به وسیله تل تیل ساخته شده، دوباره در سال 2023 برمی گردند.

بازسازی آخرین بازی سه گانه Sam &ampamp Max در سال 2023 عرضه می گردد

نسخه اصلی این اثر ماجراجویی قدیمی به وسیله استودیو تل تیل ساخته و منتشر شده است اما اکنون استودیو Skunkape Games که خود را مالک و مراقب سه گانه بازی های Sam & Max می داند، مشغول توسعه بازسازی بازی Sam & Max: The Devils Playhouse است. استودیو Skunkape از تعداد از اعضای قدیمی استودیو تل تیل تشکیل شده است، بنابراین آن ها آشنایی لازم و نزدیکی کافی با این بازی را دارند.

قسمت های اول و دوم از سه گانه Sam & Max تا به امروز به وسیله Skunkape بازسازی شده است. به این ترتیب بازی The Devils Playground مجموعه سه گانه این اثر را کامل می نماید. بازی های اصلی Sam & Max بین سال های 2006 تا 2010 منتشر شدند. یک نسخه بازساز شده از بازی Sam & Max: Save The World در سال 2020 برای استیم و GOG منتشر شد و نسخه بازسازی شده دنباله آن یعنی بازی Sam & Max: Beyond Time & Space در سال بعد به انتشار رسید. نکته جالب این است که کل کوشش برای ساخت بازسازی سه گانه Sam & Max از جایی آغاز شد که استودیو Skunkape تصمیم گرفت که کوشش کند اولین بازی این مجموعه یعنی Sam & Max: Save The World با شرایط بهتری روی کامپیوترهای امروزی اجرا گردد.

بازی The Devils Playhouse در قالب 5 اپیزود یا قسمت عرضه خواهد شد که هر قسمت در یک ماه منتشر می گردد. خرگوش حواس پرت، مکس، توانسته قدرت های فکری قابل توجهی را در بازی The Devils Playhouse به دست آورد؛ بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که در این بازی در حال تغییر شکل، تلپورت، فکر خوانی و نگاه کردن به آینده برای حل معمایی باشید که شامل جنگ سالاران فضایی و موجودات عجیب وغریب می گردد.

اگر دوست داشته باشید نسخه اصلی این اثر را تجربه کنید و نمی خواهید تا عرضه نسخه بازسازی شده صبر کنید، می توانید همین حالا آن را با قیمت 7 پوند/ 9 دلار/ 8 یورو در استیم بخرید.

تا به امروز تاریخ عرضه دقیقی برای نسخه بازسازی شده بازی Sam & Max: The Devils Playhouse اعلام نشده است و فقط می دانیم که این اثر در سال 2023 عرضه خواهد شد. امیدواریم بعد از عرضه نسخه بازسازی شده این بازی فرصتی فراهم گردد که حتی ماجراجویی های تازه ای را از سم و مکس ببینیم.

منبع: Rock Paper Shotgun

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 3060 V2 OC Edition

16,800,000 تومان

مشاهده و خرید

کیبورد مخصوص بازی استیل سریز مدل Apex Pro

11,990,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی آخرین بازی سه گانه Sam &ampamp Max در سال 2023 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آخرین بازی سه گانه Sam &ampamp Max در سال 2023 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید