بلیت سینما ها از آبان ماه تمام بها می شود

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بلیت سینما ها از اول آبان ماه تمام بها خواهد بود، تاکید کرد که قرار است شورای اکران آنلاین در آینده تشکیل شود.

بلیت سینما ها از آبان ماه تمام بها می شود

به گزارش گروه برهنگی وبلاگ تجهیزات شبکه، مرتضی شایسته درباره مصوبات جلسه 20 مهرماه شورای صنفی نمایش، گفت: این جلسه با حضور اعضای شورا و مدیرکل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی در محل اتحادیه تهیه کنندگان تشکیل و مقرر شد از ابتدای آبان ماه بهای بلیت سینما ها به روال قبل برشود و در تمام روز های هفته به جز سه شنبه ها تمام بها باشد. به این ترتیب فقط روز های سه شنبه بلیت سینما ها نیم بها خواهد بود.

وی با اشاره به این که اکران فیلم هایی که روی پرده هستند پس از بازگشایی سینما ها همچنان ادامه خواهد داشت، اضافه نمود: فیلم سینمایی اینجا هم باران می بارد نادر طریقت و مردن در آب مطهر نوید محمودی به ترتیب در سرگروه های سینمایی بهمن و ایران از 30 مهر ماه اکران خواهند شد.

شایسته اضافه نمود: یکی دیگر از مصوبات امروز شورا این بود که از این پس تمام سینما های کشور باید به عضویت سامانه سامفا که مربوط به اکران و فروش سینماهاست درآیند و دفاتر پخش مکلف هستند به سینما هایی که عضو سمفا نیستند، فیلمی برای اکران ندهند.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره اینکه قرار بود در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، موضوع شورای آنلاین هم به بحث گذاشته شود گفت قرار است این شورا به طور مجزا تشکیل شود.

از تیرماه امسال تمام روز های هفته به جز روز های پنجشنبه و جمعه، بلیط سینما نیم بها شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بلیت سینما ها از آبان ماه تمام بها می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت سینما ها از آبان ماه تمام بها می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید