ترامپ: بایدن خوابالو است، سندرز یک دیوانه است!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دونالد ترامپ در مصاحبه ای، رقبای دموکرات خود در انتخابات 2020 را به باد توهین و استهزا گرفت.

ترامپ: بایدن خوابالو است، سندرز یک دیوانه است!

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ تجهیزات شبکه، دونالد ترامپ در مصاحبه ای با حمله با نامزد های سرشناس حزب دموکرات، آنان را به باد توهین و استهزا گرفت. خلاصه سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص نامزد های دموکرات انتخابات 2020 به توضیح ذیل است:

بلومبرگ: احساس کمی به او دارم. خیلی کم. می دانید او حالا می خواهد برای مناظره ها یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد. البته این مسئله ای ندارد. شما ممکن است قدتان کوتاه باشد، اما چرا او باید یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد؟ او برای شرکت در مناظره ها یک جعبه می خواهد. چرا باید او واجد دریافت آن باشد؟ آیا این به این معنی است که هر کس دیگری هم قرار است یک جعبه دریافت کند؟ من عاشق این خواهم بود که با بلومبرگ در انتخابات رقابت کنم.

جو بایدن: من درباره او فقط به واژه خوابالو فکر می کنم. من فقط او را تماشا می کنم. او خوابالو است. جوی خوابالو! او در خصوص هانتر بایدن (پسر جو بایدن) نیز گفت: هانتر کجاست؟ او کجاست؟ او میلیون ها دلار درآمد کسب نموده است. او از وضعیتی که هیچ کار و درآمدی نداشت و اصلا هیچ چیز نداشت آغاز کرد. همانطور که شما می دانید او تجربه ای غم انگیز در ارتش داشته است. او هیچ چیز نداشته که با استفاده از آن بخواهد به یکباره سالی چندین میلیون دلار درآمد داشته باشد آن ها هم درآمد هایی نه فقط از جانب اوکراین بلکه همچنین از جانب چین و از جانب کشور های دیگر. شما چطور می توانید چنین کاری کنید؟ این یک حقه بازی وحشتناک است. آن ها شدیدا بی صداقتی نشان دادند.

برنی سندرز: من فکر می کنم او یک کمونیستِ دیوانه است. منظور من این است که وقتی من درباره کمونیسم فکر می کنم به فکر برنی سندرز می افتم. شما همچنین می توانید به او سوسیالیست بگویید. مگر سندرز در مسکو ازدواج ننموده است؟ (هانیتی در ادامه به ترامپ گوشزد می نماید که سندرز در واقع بعد از ازدواجش صرفا برای ماه عسل به اتحاد شوروی رفت.). او حداقل به چیزی که می گوید واقعا معتقد است.

الیزابت وارن: او به چیزی که می گوید اعتقاد ندارد. من برای او از لفظ داستان های پریان استفاده می کنم. چون همه چیز داستان های پریان است. داستان پوکاهونتاس هم همینطوری آغاز شد. این زن نمی تواند حقیقت را بگوید.

حملات ترامپ علیه نامزد های انتخابات 2020 در حالی شدت گرفته که بعضی از نظرسنجی ها شکست ترامپ در برابر هر یک از رقبای دموکرات قطعی می دانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ: بایدن خوابالو است، سندرز یک دیوانه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن خوابالو است، سندرز یک دیوانه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید